۰
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار

وظیفه پلیس تامین امنیت و صیانت از انتخابات است

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار گفت: نظم و انضباط سرلوحه کار پلیس و وظیفه آن تامین امنیت و صیانت از انتخابات است.
22
22
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم در کمیسیون تحول کوپ ها اظهار کرد: کلانتریها و پاسگاهها به عنوان پیشانی ناجا نقش مهم و بسزایی در رسیدگی به امور و مشکلات مردم دارند.
وی افزود: شهروندان، کلانتری ها و پاسگاه ها را اولین پناهگاه و ملجاء و مرجع دادخواهی می دانند پس ماباید با سعه صدر و خوشرویی در جهت حل مشکل آنان با تمام توان تلاش کنیم و باعث افزایش احساس امنیت در جامعه شویم.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار پیشگیری از جرایم، تجزیه و تحلیل جرایم، بازنگری طرحها و اشراف اطلاعاتی را رمز موفقیت فرماندهان و روسای کوپ ها برشمرد.
سرهنگ"کیخا مقدم" تصریح کرد: باید با آمادگی، نظم و انضباط، احساس مسئوليت و تلاش مضاعف، ضمن به نمايش گذاشتن اقتدار پليس، در پي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضايتمندي آنان باشيم.
سرهنگ" کیخا "در پایان با اشاره به اینکه وظیفه پلیس تامین امنیت و صیانت انتخابات است از آمادگی کامل نيروهاي پليس در جهت تامين نظم و امنيت انتخابات خبر داد و گفت: تلاش شده است تا از تمامي ظرفيت هاي انتظامي در راستاي برقراري نظم و حفاظت از صندوق هاي اخذ راي استفاده شود و دراین راستا نیز تعاملات خوبی با سپاه و بسیج نیز صورت گرفته است تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور در سطح شهرستان باشیم.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 424188
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *