۰
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار:

تلاش پلیس در برقراری نظم و تامین امنیت ارزشمند و ستودنی است

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار گفت: تلاش پلیس در برقراری نظم و تامین امنیت ارزشمند و ستودنی است و در این راه برای تامین امنیت همه نهادها باید با پلیس همکاری داشته باشند.
12
12
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم غلامی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان چابهار اظهار کرد: پاسداری از ارزش ها و برقراری تامین نظم و امنیت از مهمترین وظایف پلیس می باشد که در این راستا بحمدالله تلاش های زیادی صورت گرفته است.
وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی لشکریان الهی هستند که از نظام و ارزش های انقلاب دفاع می کنند و ما شکرگزار و قدردان این زحمات هستیم و در راه تامین امنیت همه نهادها باید با پلیس همکاری داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه  درسايه امنيت و آسايش مي‌توان زندگي آرام و بدون دغدغه اي داشت از عملکرد مطلوب پلیس در تامین امنیت شهرستان قدر دانی کرد.
"سرهنگ کیخا مقدم " در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پلیس، گفت: با تكيه بر مشاركت مردم مي توان گام هاي مؤثر و مستحكمي در تأمين امنيت پايدار برداشته و جامعه اي امن، آرام، بانشاط و با حداقل جرايم و آسيب ايجاد كرد.
وی افزود: پلیس افتخار خدمتگذاری به آحاد جامعه را دارد و در ارتباط با شهروندان کرامت و عزت آنان را حفظ و ارزش می نهد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان  افزایش اعتماد عمومی و جلب حداکثری مشارکت مردم را در تامین امنیت از ماموریت های مهم پلیس برشمرد.
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 423806
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *