نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار:

تلاش پلیس در برقراری نظم و تامین امنیت ارزشمند و ستودنی است

2 اسفند 1395 ساعت 11:21

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار گفت: تلاش پلیس در برقراری نظم و تامین امنیت ارزشمند و ستودنی است و در این راه برای تامین امنیت همه نهادها باید با پلیس همکاری داشته باشند.


به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم غلامی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان چابهار اظهار کرد: پاسداری از ارزش ها و برقراری تامین نظم و امنیت از مهمترین وظایف پلیس می باشد که در این راستا بحمدالله تلاش های زیادی صورت گرفته است.
وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی لشکریان الهی هستند که از نظام و ارزش های انقلاب دفاع می کنند و ما شکرگزار و قدردان این زحمات هستیم و در راه تامین امنیت همه نهادها باید با پلیس همکاری داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه  درسايه امنيت و آسايش مي‌توان زندگي آرام و بدون دغدغه اي داشت از عملکرد مطلوب پلیس در تامین امنیت شهرستان قدر دانی کرد.
"سرهنگ کیخا مقدم " در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پلیس، گفت: با تكيه بر مشاركت مردم مي توان گام هاي مؤثر و مستحكمي در تأمين امنيت پايدار برداشته و جامعه اي امن، آرام، بانشاط و با حداقل جرايم و آسيب ايجاد كرد.
وی افزود: پلیس افتخار خدمتگذاری به آحاد جامعه را دارد و در ارتباط با شهروندان کرامت و عزت آنان را حفظ و ارزش می نهد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان  افزایش اعتماد عمومی و جلب حداکثری مشارکت مردم را در تامین امنیت از ماموریت های مهم پلیس برشمرد.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 423806

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423806/تلاش-پلیس-برقراری-نظم-تامین-امنیت-ارزشمند-ستودنی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir