۰
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان وبلوچستان:

بیش از 90 سامانه کنترل سرعت، ترددهای جاده‌ای استان را رصد می‌کنند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سیستان وبلوچستان گفت: در 56 نقطه استان، بیش از 90 سامانه کنترل سرعت نصب شده است که بصورت هوشمند، تردد کلیه خودروهای سبک و سنگین را در طول جاده‌ها رصد می‌کنند.
صص
صص
به گزارش چهاربهاران، علی خانقایی ضمن تبریک هفته دولت، بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم توسعه، مسأله تجارت است که حمل و نقل در این زمینه می‌تواند نقش کلیدی داشته باشد.
وی افزود: کاهش زمان و کاهش هزینه‌ها از اولویت‌های تجار است که برای این کار باید پایانه‌های مرزی را سر و سامان دهیم و ما ساماندهی به پایانه‌های مرزی را از وظایف اصلی خود می‌دانیم.
خانقایی اظهار داشت: یکی دیگر از اولویت‌های اداره حمل و نقل، احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی در استان است که تعداد این مجتمع‌ها تا سال 92 تنها 11 مجتمع بوده، اما از سال 92 به 19 مجتمع خدماتی رفاهی رسید و 26 مجتمع نیز در دست احداث است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تصریح کرد: مجتمع سه راهه دشتک سفیدابه،  تاسوکی شهر سوخته، تفتان  کهورک کاروندر نخلستان  ملیک و گشت سراوان از جمله مجتمع‌های فعال خدماتی رفاهی بین راهی در استان می‌باشند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت امنیت جاده‌ای، بیان کرد: ما از لحاظ تخطی از سرعت مجاز، رتبه اول کشوری داریم و به همین دلیل، برای افزایش امنیت و کاهش تخلفات، بیش از 90 سامانه هوشمند کنترل سرعت در جاده‌های استان نصب شده است تا سرعت را بصورت لحظه‌ای ثبت کنند.
خانقایی اظهار داشت: از آذر امسال فاز دوم نصب سامانه‌های هوشمند برای پوشش کامل مسیرهای جاده‌ای شروع می‌شود و تا سال 97 هم کل طرح به پایان می‌رسد.
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 423201
عناوين مرتبط
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *