۰
در مراسم شهدای گمنام چابهار بیان شد:

مردم قدر شناس شهدا

شهدا هم دوست داشتند زندگی خوبی داشته باشند ولی رفتند تا امروز ما زیر بار ظلم نباشیم، مردم ما هم قدر شناس شهدا می باشند.
22
22
به گزارش چهاربهاران،امروز مراسم تدفین ۳ شهید گمنام که در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسیده بودند در منطقه آزاد تجاری صنعتی، گردشگری چابهار با حضور پرشور و بی سابقه مردم شهید پرور چابهار با سخنرانی امام جمعه و مدیرعامل منطقه آزاد انجام شد.
به گزارش چهاربهاران، دیشب هم حجت الاسلام والمسلمین اصغری در مراسم وداع این ۳ شهید که با ذکرمصیبت اهل البیت عصمت و طهارت همراه بود گفت: شهدا شمع محفل بشریتند، چرا به این مقام رسیده اند در صورتیکه مانند همه کسانی که در اینجا حضور دارند به پدر، مادر، همسر و فرزندان خود علاقمند بودند و می دانستند قرار است کشته شوند و این علائق را به کشته شدن در راه خدا ترجیح دادند.
وی افزود: این شهدا محبت به دنیا را برای خدا وداع گفتند حتی این شهدای گمنام نامی از خود هم بجا نگذاشتند واین اوج خلوصشان است.
وی ادامه داد:خدا لعنت کند کسانی که در مقابل ولی خدا قد علم کردند و به طعنه و کنایه وباظرافت حرف می زنند و بدانند این شهدا برای نماینده شهر و استان و برای وزیر و رئیس جمهور به جبهه نرفته اند بلکه فقط برای اسلام و مردم رفتند زیرا مردم زیر پرچم اسلام گرسنه نمی مانند، اسلام هدفش تأمین معیشت مردم برقرای عدالت اجتماعی، رفع بیکاری، ازبین بردن تبعیض و پارتی بازی و قضاوت های ناحق و ناعادلانه است.
وی خاطرنشان کرد:ان شالله خدا بعضی ها را در این مملکت گوش شنوا دهد، شهدا مملکت را حفظ کردند تا اسلام حفظ شود، آنها هم دوست داشتند زندگی خوبی داشته باشند ولی رفتند تا امروز ما زیر بار ظلم نباشیم، مردم ما هم قدر شناس شهدا می باشند.
وی تصریح کرد:حقوق های ۲۶ میلیونی مدیران و تصویب آن توسط نمایندگان مجلس توهین به مملکت و مردم است، زد و بند ها توهین است، بعضی از این مدیران از میز و صندلی نمیتوانند بگذرند، این شهدا زن و بچه نداشتند آیا ای مسئول فقط زن و بچه تو مهم است که حقوق نجومی تصویب میکنی یا می گیری.
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 423848
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *