۰

اجرای طرح «همای رحمت» جمعیت هلال احمر در بندرچابهار

معاون مدیر عامل و رییس جمعیت هلال احمر چابهار از اجرای طرح همای رحمت با توزیع بسته های غذایی بین خانواده‌های نیازمند ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
غ
غ
به گزارش چهاربهاران، محمدرضاوظیفه دان شهرکی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: طرح «همای رحمت» با همکاری دانشگاه علمی کاربردی منطقه ازاد چابهار و مشارکت کانون جوانان دانشگاه و  به منظور کمک به افراد آسیب پذیر با توزیع سبدهای غذایی به ارزش ریالی هر سبد ۸۰۰ هزار ریال در میان اقشار محروم از قبل شناسایی شده، اجرا شد.
وی با اعلام اینکه طرح همای رحمت از اول ماه رمضان شروع و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، افزود: جمعیت هلال احمر در قالب اجرای این طرح کمک‌های نقدی و غیرنقدی را از خیرین جمع‌آوری کرده و با تهیه بسته‌های غذایی در ماه رمضان بین نیازمندان توزیع می‌کند وظیفه جمعیت هلال احمر چابهار در این طرح ساماندهی سبد های غذایی و در اختیار قرار دادن امکاناتی به دواطلبان و خیران است.
وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست، خانواده زندانیان ، ايتام ، بیماران صعب‌العلاج و سالمندان از کار افتاده مهم‌ترین اقشار مورد نظر در اجرای طرح همای رحمت هستند، در این طرح اقلام غذایی شامل برنج، قند، لپه،رب گوجه،روغن جامد، ماکارونی و کنسرو جات بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 422982
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *