۰
امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه:

رمضان ماهیست که به ما قدرت و توانایی در مقابل فتنه و شر می دهد/ احیای فرهنگ اسلام ناب تضمین کننده مقابله با جریان نفوذ است

امام جمعه چابهار گفت: رمضان ماهی است که به ما یاد می دهد از تحریم ها نباید ترسید و می تواند از همه لحاظ به ما قدرت و توانایی مقابل فتنه و شر دهد.
نماز جمعه
نماز جمعه
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان را باید با عظمت یاد کنیم، چون شهر الله نام گرفته است و شهر الله عزوجل ماه شکست ناپذیر است. ثواب اعمال مضاعف میگردد و قرائت یک آیه قرآن در این ماه با قرائت کل قرآن در ماه های دیگر برابری می کند پس می بایست قدر این ماه را دانست و این ماه، ماه توبه است و معصیت را نیز نابود می کند.
امام جمعه شهرستان چابهار ماه رمضان را مصداق کامل ایستادگی و صبر در ایام تحریم دانست و افزود: رمضان ماهی است که به ما یاد می دهد از تحریم ها نباید ترسید و می تواند از همه لحاظ به ما قدرت و توانایی مقابل فتنه و شر دهد، اول این ماه شیاطین در غل و زنجیرند، روزه داران باید همه اعضاء و جوارحشان روزه دار باشد که آن روزه خاص الخاص نام دارد یعنی همه اعمال برای خدا باشد.
وی با اشاره به سالروز تاسیس جهاد سازندگی بیان کرد: کاش آن جهادی که سال 59 تأسیس شده بود به همان کیفیت باقی می ماند، ما باید از آب و خاک حاصلخیزی که در کشور داریم نهایت استفاده را ببریم و به مردم آموزش بدهیم تا از این مواهب الهی استفاده بهینه کنند.
خطیب نماز جمعه چابهار در خصوص تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی تصریح کرد: ما انقلاب کردیم اما نتوانستیم هجمه تهاجم فرهنگی را از بین ببریم ، حضرت امام(ره)که از آمریکا و ابر قدرتها نمی ترسید فرمودند: آنچه ما را می ترساند وابستگی فرهنگی است و این مقوله مهمتر از  تحریم و حمله نظامی است.
   حجه الاسلام موسوی بیان کرد: مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگی بیشتر از دیگر عرصه ها دغدغه دارند ایشان با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن فرمودند:ما در زمینه انقلاب فرهنگی عقب افتادیم ودشمن از این حوزه در حال نفوذ است وبا کمک ارزشهای ناب اسلام محمدی باید این عرصه را احیا کنیم.
امام جمعه چابهار با انتقاد از دستگاه های نظارتی کشور خاطر نشان کرد :یکی از مدیران ارشد در این کشور حقوق 234 میلیون میگیرد ، چرا در این کشور نظارت تا این حد پایین است این گونه پرداختها به نام حقوق چپاول از بیت المال است ؛ چرا باید کار خانه  های ما با تعطیل بشود و در جایی در این کشور مدیری 234 میلیون حقوق بگیرد، این کار چه توجیهی دارد؟
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب: 422914
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *