۰
امام جمعه موقت شهرستان چابهار:

گسترش فرهنگ عفاف و حجاب حفظ باورهای دینی را به همراه دارد/ آتش به اختیار رهبری اقدامات فرهنگی مردمی است

امام جمعه موقت چابهار گفت: دستگاه های مربوطه با جدیت و با برنامه ریزی و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب ورود پیدا کنند چراکه حفظ باورهای دینی ما را به همراه دارد.
2
2
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریمی در خطبه های نمازجمعه این هفته، با اشاره ای به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیار داشتند و اظهار کرد: وقتی فرهنگ ما مورد تهاجم قرار می‌گیرد، نباید ما بنشینیم تا فرهنگ غنی اسلامی، جایش با فرهنگ غرب جایگزین شود، پس همه باید در این عرصه ورود داشته باشیم و کار فرهنگی تمیز انجام دهیم .
وی در این فراز از خطبه، با توجه به هفته عفاف و حجاب، همه را به این اصل اسلامی توصیه کرد و از دستگاههای مربوطه خواست در این میدان، و در میدان فرهنگ عاشورا و مهدویت با جدیت ورود کنند که این کشور باید قطب فرهنگی دنیا باشد پس باید برنامه ریزی فرهنگی درست و سالمی داشته باشیم نه اینکه در مقابل جنگ فرهنگی تمام عیار، که دامن گیر آن هستیم، کم کاری و سهل انگاری کنیم.
خطیب موقت چابهار ادامه داد: در عراق نیروها خدایی توانستند موصل را آزاد کنند و آخرین و مهمترین پایگاه داعش را نابود کنند و بزودی در سوریه و شامات هم پیروز خواهیم شد؛ داعش امروز درصدد رفتن به سمت بسترهای صهیونیستی است و قصد اتحاد با القاعده را دارد.
حجت الاسلام کریمی بیان کرد: هفته آینده با مضمون عفاف و حجاب نامگذاری شده است و مسؤلین می بایست گزارش دهند برای حجاب و عفاف چه کاری انجام دادند؛ دشمن با هزینه ها و بودجه های میلیارد دلاری در صدد تغییر فرهنگی و کم رنگ کردن محرم صفر ما است.
وی گفت: ما در دوران جنگ نرم هستیم و دشمن در عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با ما مقابله می کند از ماهواره ها گرفته تا فضاهای مجازی کار می کنند و در کنارش قلب ها و افکار عقیدتی ما را نشانه گرفته اند؛ جلسات مذهبی و فرهنگی مورد نیاز ما است، فساد فرهنگی را برای دشمنی با اسلام مورد هدف قرار گرفته اند.
خطیب موقت نماز جمعه ادامه داد: به اصطلاح امروز از در و دیوار گناه به سمت ما می آید، دولت دوازدهم کم کم روی کار بیاید، ما نیازمند وزیر ارشاد دلسوزیم تا خالصانه و با پشتکار کار کند.
وی افزود: 15 شوال، سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی را نیز گرامی داشتند.
حجت الاسلام کریمی اذعان کرد: 19 این ماه شهادت حضرت حمزه می باشد یار دیرین حضرت رسول و باید پیشرو در همراهی امام زمان (عج) از گناه و لقمه حرام دوری کرد چراکه امام زمان این رفتارها را دوست می دارد.
وی خاطرنشان کرد: 21 تیرماه سالروز جنگ خندق است و دشمنان و شیاطین که قصد ضربه زدن به اسلام را داشته اند و جنگ خندق را راه انداخته اند، در زمان حضرت رسول هم در این جنگ جمله پیغمبر این بود این روز تمام اسلام در برابر تمام شیاطین ایستاد و آن ضربه ای بود که حضرت امیرالمومنین علی (ع) بر عمربن عبدود زد.
انتهای پیام/
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 424712
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *