۰
رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) دشتیاری:

حضور مردم در انتخابات حداکثری خواهد بود

رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) دشتیاری گفت: دشمن در پی این است تا مردم مشارکت پایینی در انتخابات داشته باشند که قطعا موفق نخواهند شد.
حضور مردم در انتخابات حداکثری خواهد بود
داد رحیم نعمت‌اللهی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: برای تعیین سرنوشت کشورمان باید در انتخابات شرکت کنیم و امروز وظیفه همه ما حضور پر شور در انتخابات پیش رو جهت توسعه و پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در تلاش‌اند که مردم ایران در انتخابات شرکت نکنند تصریح کرد: در واقع می‌خواهند با کاهش مشارکت مردم در انتخابات نشان دهند که مردم از نظام و انقلاب دلسرد و مأیوس شده‌اند و به انقلاب و رهبر پشت کرده‌اند؛ اما کور خواندند انشاالله همه مردم در این انتخابات شرکت خواهند کرد و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

نعمت‌اللهی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب یک نماینده اصلح در سرنوشت کشورمان بسیار تأثیرگذار است و مردم باید نماینده اصلح و شایسته‌ای را انتخاب کنند اظهار کرد: حضور مردم و رای به انتخاب نماینده اصلح هرچه بیشتر باشد نماینده انتخاب شده نیز با دلگرمی و پشتوانه بیشتری به دنبال حل مشکلات و برنامه ریزی برای پیشرفت شهرستان و کشور است.

وی با اشاره به اینکه نماینده اصلح باید پایبند به‌نظام و جمهوری اسلامی ایران و یک مسلمان واقعی باشد تصریح کرد: دشمنان ایران می‌خواهند نشان دهند که کشور ایران فاقد دموکراسی است درحالی‌که انتخابات خود بیانگر دموکراسی است و دشمنان ایران در اشتباه به سر می‌برند ایران هم دموکراسی دارد و هم جمهوری دارد و با اکثریت رای و مشارکت مردم است که نمایندگان و رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود و یک فرد تنها تصمیم‌گیرنده نیست.

نعمت‌اللهی با بیان اینکه اگر مردم بیشتری در انتخابات مشارکت داشته باشند تبعاً تصمیم‌گیری بهتری صورت خواهد گرفت و کشور بیشتر توسعه خواهد یافت خاطرنشان کرد: مجلس در اصل نماینده مردم است و تمام امورات و پیشرفت مردم و شهرستان را به عهده دارد پس نماینده باید مردمی باشد و تمام فعالیت‌هایش در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و همچنین رفع مشکلات مردم باشد.

انتهای خبر/
 
 
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 458122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *