۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

حمله تروریستی کرمان نشان از دستپاچگی و سقوط دشمن است

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: دشمنان ایران اسلامی در حال سقوط هستند برای همین سعی دارند با اقدام تروریستی خود را از این باتلاق نجات دهند که تلاش آنها بیهوده است.
حمله تروریستی کرمان نشان از دستپاچگی و سقوط دشمن است
خدارحم سارانی در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد: بار دیگر شاهد این مسئله بودیم که دشمنان مردم ایران به دلیل درماندگی خود، رذالت و پستی خودشان را با حملات تروریستی علیه کودکان و زنان بی‌دفاع نشان دادند که این یعنی ما راه درست را می‌رویم و دشمن از آن واهمه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با بیان اینکه سقوط دشمنان ما علی‌الخصوص رژیم صهیونیستی برای همه روشن است، خاطرنشان کرد: در میدان نبرد اصلی دشمن شکست مفتضحانه‌ای از جبهه مقاومت خورده است برای همین برای دورکردن ذهن‌ها و فشارهای رسانه‌ای خود عوامل آن با اقدامات تروریستی و دور از انسانیت مردم عادی و بی‌گناه را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به شهادت آرزوی زائران مرقد مطهر حاج‌قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: وقتی صدها هزار نفر از شهرهای دور و نزدیک برای زیارت مزارشریف شهید عرصه مقاومت به شهر کرمان می‌روند؛ یعنی عاشق راه و مکتب سلیمانی هستند برای همین شهادت در نظر آنها جز پیروزی نیست.
 
سارانی با بیان اینکه دشمنان کوردل انقلاب اسلامی فکر می‌کنند با ترور و خشونت می‌توانند ما را از رسیدن به اهدافمان باز دارند، اظهار کرد: ترور سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی باعث به‌وجودآمدن مکتبی بزرگ در بین مردم شد و قطعاً شهادت جمعی از دوستداران این شهید بزرگوار موجب افزایش دلدادگان به راه و منش شهید سلیمانی که همان ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار ولایت‌پذیری است می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: انتقام از عاملان این حمله تروریستی قطعی است و ان‌شاءالله همان‌طور که سیر نابودی دشمنان جمهوری اسلامی روبه‌افزایش است امید و استقامت مردم هم‌افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های شهید سلیمانی در یک دهه گذشته امنیت‌آفرین بوده است، تصریح کرد: امروز بر هیچ‌کس پوشیده نیست که جبهه مقاومت به رهبری شهید سلیمانی توانست وحشی‌ترین گروه تروریستی یعنی داعش را نابود کند و مانع از حملات وحشیانه علیه مردم ایران و جهان شود و قطعاً این حادثه تروریستی نیز برای انتقام از اقدامات جهادی شهید سلیمانی است.
 
 انتهای خبر/
 
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 458083
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *