۰
فرماندار چابهار:

همه ادارات مکلف به همکاری با ستاد انتخابات هستند

فرماندار چابهار گفت: جهت برگزای بهتر انتخابات همه دستگاه ها باید با تمام توان پای کار باشند.
همه ادارات مکلف به همکاری با ستاد انتخابات هستند
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ جلسه بررسی آخرین اقدامات انجام شده کمیته‌های فرعی ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شهرستان چابهار با حضور فرماندار و اعضای کمیته‌های مذکور در ستاد انتخابات این شهرستان برگزار گردید.

فرماندار چابهار در نشست بررسی آخرین اقدامات انجام شده کمیته‌های فرعی ستاد انتخابات شهرستان چابهار گفت: هم‌افزایی و خرد جمعی تمامی عوامل اجرایی باعث اجرایی‌شدن انتخابات خوبی خواهد شد

جواد سپاهی با اشاره‌به‌نزدیک شدن به‌روز انتخابات اظهار کرد: تمامی مسئولین و اعضای کمیته‌های مربوطه بایستی باهم افزایی و خرد جمعی در جهت برگزاری مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: در این راستا بر اساس نص صریح قانون بایستی از تمامی ظرفیت و امکانات دولتی بهره‌گیری، تا خدای‌ناکرده خلل و چالشی در روند برگزاری انتخابات به وجود نیاید.

سپاهی در پایان گفت: مرخصی کلیه کارکنان و ادارات دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی از تاریخ ۷ اسفند لغایت ۱۴ اسفند ملغی و کلیه مدیران حسب درخواست ستاد انتخابات شهرستان ضمن در اختیار گذاشتن امکانات و نیروی انسانی مکلف به همکاری با ستاد مذکور هستند.

انتهای خبر/
 
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 458116
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *