۰
جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

بسیج پیشرو در خدمت گذاری به مردم است

جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز در همه زمینه‌ها و هرجایی که نیاز باشد و احساس بکنیم نیاز باشد بسیج به کمک مردم می‌شتابد.
بسیج پیشرو در خدمت گذاری به مردم است
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران ؛سردار پرویز آبسالان در مراسم باشکوه اقتدار بسیج به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج که به فرموده امام عزیز به‌عنوان شجره طیبه از آن یاد شده شجره طیبه‌ای است که برکاتش بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ما در صحنه‌های مختلف انقلاب برکات ارزشمند بسیج را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه بسیجی در واقع باید در همه میادین پیشرو باشد، تصریح کرد: نمی‌شود اسم خود را به‌عنوان بسیجی بگذاریم و مثلاً در صحنه علمی عقب بمانیم قطعاً باید قله‌های ارزشمند علمی توسط بسیجی‌ها فتح شود بسیجی باید در حوزه علم حرفی برای گفتن داشته باشد؛ یعنی نخبه‌های اصلی ما باید از بین بسیجی‌ها باشد.

آبسالان با اشاره به اینکه در حوزه خدمت به مردم نیز بسیج باید پیشرو باشد، خاطرنشان کرد: در حوزه معنویت نیز بسیجی باید به قله‌های معرفت برسد باید این ویژگی‌ها را داشته باشد که بتواند به‌عنوان بسیجی به وظیفه خود عمل کند و قطعاً این ویژگی‌ها در همه شما بسیجیان وجود دارد.

وی ادامه داد: امام عزیز بسیج را احیا کردند و فرهنگ بسیجی در دین و روحیه ماست رهبر عزیزمان تفکر بسیجی را احیا کردند و ما باید به بسیجی بودن خود ببالیم و افتخار کنیم.

جانشین سپاه سلمان با بیان اینکه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور بسیج است که موفقیت را اعمال کرده، اظهار کرد: اگر بنگریم در دفاع مقدس بسیج پیش‌گام بوده و به فرمان امام مردم بسیجی شدند و جنگی که قرار بود در طی ۱۰ روز عراق تهران را اشغال کند و انقلاب را از بین ببرد ۸ سال طول کشید و انقلاب پیروز شد.

رشادت‌های بسیج دشمن را ترسانده است

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان ما جرات ندارند به‌خاطر رشادت‌های بسیج در دفاع مقدس است و اگر امروز ما شاهد پیشرفت هستیم به‌واسطه برکات دفاع مقدس است که با حضور معنادار شما بسیجیان در دفاع مقدس رقم خورد.

جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها گروه داعش را ایجاد کردند و به جان مردم انداختند و قرار نبود به این زودی از بین برود؛ ولی با همین تفکر بسیجی ملت‌های مناطق گرد هم آمدند و آن را نابود کردند این موضوع با همین روحیه بسیجی جمع شد.

وی افزود: امروز همین تفکر بسیجی را در غزه و فلسطین می‌بینیم که رزمندگان فلسطینی چنین عملیات بزرگی را طراحی می‌کنند و به خانه عنکبوت می‌تازند و شکست سنگینی را بر آنان وارد می‌کنند که دشمن صهیونیستی از این ضربه هنوز گیج است.

 آبسالان با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه، تصریح کرد: دشمن از این سلاح‌های نامتعارف و بمباران شدیدی که هم اکنون بر سر مردم غزه استفاده می‌کند که بیشتر این مظلومان کودکان و زنان هستند هنوز نتوانسته ضربه‌ای به رزمندگان حماس وارد کند و هنوز هم در حال مبارزه با دشمن صهیونیستی هستند که این حاصل همان تفکر بسیجی است.

وی ادامه داد: هرجا که همه مردم با تفکر بسیج جمع شدند قطعاً در آن حوزه موفقیت است و ما در تمامی حوزه‌ها شاهد این موفقیت هستیم.

جانشین سپاه سلمان، خاطرنشان کرد: اگر زلزله یا سیلی در کشور اتفاق می‌افتد اولین کسانی که در صحنه حضور پیدا می‌کنند همین بسیجیان هستند که امام از آنان به‌عنوان لشکر خدا یاد می‌کند آنها بدون هیچ توقعی در راه خدمت حضور می‌یابند.

آبسالان با بیان اینکه دشمنی قوم یهود با مسلمانان حتی قبل از میلاد پیامبر بوده، خاطرنشان کرد: امروز هم همان دشمنی یهود ادامه دارد و آمریکا که به‌عنوان ابرقدرت و یک شیطان بزرگ است در اختیار قوم یهود است اگر اینان فلسطین و اولین قبله مسلمانان را اشغال کردند به این واسطه است که می‌خواهند با اسلام مبارزه کنند جنگ امروز غزه جنگ اسلام با دنیای کفر است ما نمی‌توانیم اسم خود را مسلمان بگذاریم و از رژیم صهیونیستی دفاع کنیم.

وی افزود: ما باید حواسمان باشد اگر این دشمن لبخندی هم به سمت ما بزند حتماً خنجری در پشت خود پنهان دارد و حتماً می‌خواهد به ما ضربه بزند.

 آبسالان با اشاره به اینکه امروز هم در حال جنگ سختی با دشمن هستیم که از آن به جنگ ترکیبی یاد می‌کنیم، تصریح کرد: یکی از این موضوعات جنگ شناختی است که دشمن به‌وسیله گوشی‌ها برخی از جوانان ما را تحت‌تأثیر خود قرار داده است و به‌راحتی می‌خواهد تفکر خود را به ذهن جوان ما منتقل کند پس باید بسیار مراقب باشیم که دچار مشکل نشویم دشمن تلاش می‌کند بین امام جامعه و مردم فاصله بیندازد که باید حواسمان جمع باشد.

انتهای خبر/
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب: 458052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *