۰
رئیس سازمان بسیج ادارات استان سیستان و بلوچستان:

فرهنگ بسیج الگوی مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی است

رئیس سازمان بسیج ادارات استان سیستان و بلوچستان گفت: الحمدلله امروز بسیج در کنار دیگر نیروهای مسلح به عنوان یک عامل بازدارنده در مقابل دشمنان این مرز و بوم می باشد.
فرهنگ بسیج الگوی مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی است
حسن نکویی در گفتگو با چهاربهاران گفت: بسیج، موتور محرک رشد و پیشرفت کشور است وتفکر بسیج ریشه در فرهنگ غنی و اصیل اسلام دارد و درصد زیادی از اقتدار ایران بابت اقتدار و خلوص بسیجیان است.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیج جهت پیشبرد اهداف کلی نظام است،تصریح کرد: در این زمینه میتوان به بخشی از بیانات امام خامنه ای (مدضله العالی) اشاره کرد که میفرمایند: بسیج یک پدیده شگفت آور، رمزآلود و استثنائی نظام جمهوری اسلامی است. این مجموعه خیلی گره‌ها را باز کرده است، در خیلی از صحنه‌ها حضور داشته است، حضور او اثرگذار و تعیین‌کننده بوده است. 

نکویی با بیان اینکه دشمن بسیج را مورد حملات متعدد خود قرار داده است، اظهار کرد: بیشترین دلیل دشمنی استکبار جهانی با بسیج به دلیل خدمت گزاری این نهادمردمی و انقلابی به مردم است و هر چقدر که به محبوبیت بسیج و سپاه افزوده می‌شود، دشمنی استکبارجهانی با این نهاد‌های ارزشی، افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: بسیج به دلیل فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی ایفا کردن در کانون توجه قرار دارد.

امروز بسیج به قدرت بازدارندگی رسیده است

رئیس سازمان بسیج ادارات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بازدارندگی قدرت بسیج،خاطرنشان کرد: مجموعه ای از عوامل، دست به دست هم می دهند که یک ملت و نظام سیاسی به مرحله ای از قدرت دفاعی در سطح بازدارندگی برسد، در این میان سپاه پاسداران در کنار دیگر نیروهای مسلح و بسیج مردمی و در راس آن رهبری حکیم ما که جایگاه فرماندهی معظم کل قوا را دارند. 

وی ادامه داد: بحث تجارب ما در دفاع مقدس و نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در بین ملت، همگی دست به دست هم می دهند و ملت را در چنین جایگاهی قرار می دهد که دشمن جرات نمی کند به آن دست درازی کند،توان بسیج به مرحله بازدارندگی رسیده و بحمدالله ایران با ثبات‌ترین و امن‌ترین کشور در بین کشورهای دنیا شناخته می‌شود و مولفه امنیت پایدار توسط ملت ایران و امنیت مردم پایه محقق شده است. 

نکویی با بیان اینکه مردم بسیج را از خود میدانند چون بسیج نهاد مردمی وبرخاسته از دل مردم است،خاطرنشان کرد: به جرئت می‌توان گفت که تشکیل بسیج به مثابه نخستین هسته مقاومت و گسترش آن در منطقه و جهان نیز مهم‌ترین دستاورد و نیز مهم‌ترین پیشران تداوم این انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که تفکر بسیج و حاملان این تفکر بودند که بعد از انقلاب اسلامی، این انقلاب و کشور را به سلامت از کوران حوادث عبور دادند و علاوه بر آن، ایران را به سطح قدرت فعلی رساندند. 

رئیس سازمان ادارات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم يکديگرند،خاطرنشان کرد: عدالت مهمترین خواسته طبیعی و تاریخی بشردرطول همه زمان‌ها و مکان‌ها بوده است و اجرای آن نیازمند یک روح بلند و غنی و اراده محکم و گام‌های ثابت است. لذا اجرای آن، کار هر کس و در واقع کار دنیاپرستان و و آلوده به دنیای مادی نیست. 

وی ادامه داد:  اجرای کامل و واقعی آن، تنها از عهده ائمه معصوم بر می‌آید و ما به اندازه وسعمان باید در جهت تحقق آن گام برداریم. از نظر اسلام، عدالت یک اصل انسانی و جهانی و مهمترین رکن جامعه اسلامی است که بدون آن دین الهی تحقق نمی‌یابد.

انتهای خبر/
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 458051
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *