۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

تریبون دارها راه اشتباه را به مردم نشان ندهند/ فلسطین فقط برای مردم فلسطین است

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: برخی به اشتباه به مردم می گویند فلسطین یک دولت و رژیم صهیونیستی یک دولت تشکیل دهند در حالی که این رژیم غاصب و قاتل مردم فلسطین است.
تریبون دارها راه اشتباه را به مردم نشان ندهند/ فلسطین فقط برای مردم فلسطین است
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی امام‌جمعه شهرستان چابهار در مراسم راهپیمایی 13 آبان شهرستات چابهار گفت: روز ۱۳ آبان سالروز چند مسئله هست به تعبیر مقام معظم رهبری در بعضی از آنها آمریکا برای ملت ما هزینه ایجاد کرد مانند جنایت آمریکا بر علیه دانش آموزان،قانون کاپیتلاسیون و تبعید امام در این روز از این سرزمین منور به خارج از ایران که هزینه برای ایران داشت.

وی با بیان اینکه ۱۴ سال رهبر معظم انقلاب از این ملت جدا بود، تصریح کرد: هزینه دوم در این روز دانش آموزان عزیز خونشان در کنار دانشگاه به زمین ریخت به وسیله آمریکا و جنایت کارانش این دو جریانی بود که آمریکا برای ملت ما هزینه ایجاد کرد اما در روزی دیگر این ملت در ۱۳ آبان آمریکا را مفتضح کرد، آمریکایی که سالیان زیادی با این ملت دشمنی کرد و از اولین روز های آغاز حضورش در این کشور با این ملت دشمنی کرد.

وی ادامه داد: دشمنی او به جایی رسید که کودکان این مملکت دانشجویان این مملکت دانش آموزان این مملکت را به خاک و خون کشید و به شهادت رساند لذا امروز این جنایت را دنیا شاهد است که همان بلایی که در ان روز به سر ملت ایران آورد امروز بر سر ملت های مظلوم عالم به یژه ملت فلسطین در می آورد اما در همین روز بود که دانشجویان پیرو خط امام او را مفتضح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه دانش آموزان لانه جاسوسی و مرکز فساد و مرکز تفرقه و تشتط را تسخیر کردند و اسناد عظیمی را به دست آوردند مبنی بر جنایات آمریکا، خاطرنشان کرد: بعضی ها ممکنه معتقد باشند چون ما لانه جاسوسی را گرفتیم آمریکا با ما دشمنه نه اشتباه داری می‌کنی آمریکا سالیان سال با این ملت دشمنی کرد جلو پای اون نانجیب آمریکایی شاه ملعون جوانان ما رو قتل عام کرد جنایات متعدد از سال ۱۳۴۳ این دشمن این دشمن خون اشام در این کشور جنایاتی کرد، بنا داشتند ایران رو هم تجزیه کنند.

وی ادامه داد: بعضی‌ها خیال می‌کنند سازمان ملل اگر اکثریت آرا را آورده این اکثریت آرا به نفع آمریکا از کجاست؟ جنایات آمریکا در کشورهای متعدد و تجزیه کشورهای متعدد و ایجاد کشورهای کوچک و منتقل‌کردن آن‌ها به سازمان ملل و امروز به نفع او رأی‌دادن این سازمان ملل نیست امروز این همه جنایت میشه سازمان ملل کجاست؟ این همه کشتار و جنایات آمریکا همان روشی که در ایران داشت امروز در منطقه داره اجرا میکنه با سردمداری خودش نوکر حلقه‌به‌گوش را به جان ملت فلسطین و ملت‌های منطقه انداخته امروز جنایت می‌کند و کودک می‌کشد.  

امام‌جمعه شهرستان چابهار با بیان اینکه امروز جنایت‌کاران در سرزمین‌ فلسطین دست به هر جنایتی می‌زنند دست به هر خیانتی می‌زنند، خاطرنشان کرد: ولی آمریکا حمایت می‌کند کار دست آمریکا است اوست که می‌گوید شما آتش‌بس بکنید یا نکنید و هیچ آتش‌بسی وجود ندارد.  
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه برخی از افراد اشتباهی به جوانان خط می‌دهند، تصریح کرد: آنهایی که دارند خط‌دهی می‌کنند من اینجا به جمله عرض می‌کنم جوان‌ها عزیزان بعضی تریبون‌ها متأسفانه به نام اسلام برای اسرائیل حق قائل‌اند چطور شد مردمی که از خانه شأن دفاع می‌کنم از کاشانه شأن دفاع می‌کنند از زندگی شأن دفاع می‌کنند به اینها می‌گویند تروریست اما کسانی که خانه‌های این هارا غصب کردند کسانی که نسل‌کشی کردند به اینها می‌گویند از خودشان دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد به عده فریب‌خورده هم قبول دارند من یک سؤال از شما مردم دارم آیا اگر دزدی آمد با زورخانه شما رو تسخیر کرد اموال شما رو غارت کرد فرزندان شما رو کشت آیا این دزد فردا می‌تواند ادعا کنه من توی این خانه می‌خواهم زندگی کنم بیا با هم زندگی کنیم میشه جنایت‌کارانی که خانه‌های مردم سرزمین مردم نسل مردم رو مورد تهدید قرار دادند و سرزمین مردم رو غصب کردند حالا یه عده بیان بگن که خب اسرائیل هم یک حکومت داشته باشد. فلسطین هم یک حکومت دیگر عاقل نادان خانه مردم رو سرقت کرده نسل جوان مردم رو به شهادت رسانده آدم‌کشی می‌کند حالا تو خانهٔ مردم بماند حالا تو خانه مردم زندگی کند.

امام‌جمعه شهرستان چابهار اظهار کرد: خدا وعده کرده است که این جنایت‌کاران محکوم به فنا هستند خدا وعده کرده است پیغمبر خدا وعده کرده است؛ جهاد بابی است از باب‌های بهشت تنها راه نجات فلسطین جهاد و مبارزه و نابودی این صهیونیسم غاصب است و مردم آن سرزمین خودشان باید رأی بدن انتخاب کنند حقوق بشر کجاست؟ دزد تو خانهٔ غصب شده بنشیند قاتل تو خانه مقتول بنشیند و حاکم باشد بر مقتول و خانواده مقتول این عاقلانه است؟ امروز وظیفه کشورهای اسلامی وظیفه امت‌های اسلامی مانند این اتحاد شما مردم مانند این حضور شما مردم این است که پشت ملت فلسطین بایستند و یاری کنند.

انتهای خبر/
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 458027
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *