۰
رئیس شرکت نفت جنوب استان؛

مشکل سوخت‌گیری مسافرین در شهر چابهار رفع شد/ مردم تخلفات جایگاه‌ داران را گزارش دهند

رئیس شرکت نفت جنوب استان گفت: برای رفع مشکل سوخت‌گیری مسافرین در شهرستان چابهار یک جایگاه را جهت سوخت‌رسانی به کارت‌های سوخت کدینگ شهرستانی تخصیص داده‌ایم.
مشکل سوخت‌گیری مسافرین در شهر چابهار رفع شد/ مردم تخلفات جایگاه‌ داران را گزارش دهند
کیومرث کمالیار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: مسافرینی که از استان‌های دیگر وارد استان ما می‌شوند و نمی‌توانند با کارت سوخت خودروی شخصی خود سوخت دریافت کنند می‌توانند به جایگاه سوخت تیس مراجعه کنند و سهمیه سوخت خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت نفت با ایجاد تخصیص این جایگاه به مسافرین این امکان را فراهم آورد که برای مردم شهر مشکلی به وجود نیاید، خاطرنشان کرد: با مشخص‌شدن اینکه مسافران به کدام جایگاه مراجعه کنند از بار ترافیکی جایگاه‌های شهر کاسته خواهد شد.

کمالیار با اشاره به اینکه این مسئله  نظارت را به جایگاه‌های سوخت بیشتر می‌کند، اظهار کرد: این مسئله سردرگمی مسافران در داخل شهر می‌کاهد و مسافرین به جایگاه‌های مختلف رجوع نمی‌کنند و فقط بومیان به جایگاه‌های داخل شهر خواهند رفت؛ بنابراین کنترل راحت‌تر صورت‌گرفته و نظم و انضباط بیشتر شده و از هجمه صفای بنزین کاسته شده است.

رئیس شرکت نفت جنوب استان با بیان اینکه با مسافرین جهت دریافت سوخت و مقدار آن تا جایی که ممکن است همکاری لازم را خواهیم داشت، تصریح کرد: اما در کنار آن کنترل‌هایی نیز خواهیم داشت و این‌گونه نیست کسی هر مقداری که بخواهند سوخت دریافت کنند و بعد به‌صورت آزاد آن را به فروش بگذارد؛ چون در یک جایگاه سوخت دریافت می‌کنند نظارت و کنترل بیشتر خواهد بود.

مردم کارت سوخت خود را در اختیار دیگران قرار ندهند

کمالیار با بیان اینکه نظارت‌ها و پایش‌ها در این طرح زیاد است، خاطرنشان کرد: برای اینکه کسی از همکاری شرکت نفت دراین‌خصوص سوءاستفاده نکند دوربین پلاک خوان جهت کنترل آنلاین در این مکان نصب شده است.

 وی ادامه داد: خودروهایی که پلاک شهرستان هستند و دارای کدینگ هستند به‌عنوان بومی محسوب شده و با آنها مانند خودروهای با پلاک همین شهرستان برخورد خواهد شد.

رئیس شرکت نفت جنوب استان با اشاره به اینکه خدا در این یک ماه اخیر باتوجه‌به پایش‌های صورت‌گرفته اوضاع سوخت‌رسانی به مردم و صف‌های جایگاه‌ها بسیار خوب است، تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم که همکاری بیشتری با ما داشته باشند به‌این‌علت که هر مکانی که شلوغ باشد مسلماً سو استفاده نیز خواهد شد و متخلفان زیاد خواهند شد .

کمالیار بیان کرد: برای رفاه حال شهروندان سهمیه سوخت جایگاه منطقه آزاد را زیاد کردیم و این جایگاه به‌صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات خواهد داد و جایگاه‌های دیگر از ساعت ۶ صبح الی ۱۲ شب خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم کارت های سوخت خود استفاده کنند و کارت سوخت خود را به دیگران و افراد غیر ندهند، خاطرنشان کرد: مردم خود یک بازوی حفاظتی هستند دلیل اینکه جایگاه‌ها از ۱۲ شب تا ۶ صبح تعطیل است این است که معمولاً تخلفات در این ساعات صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تعطیلی این ساعات باعث می‌شود که سو استفاده‌گران از جمله جایگاه‌دارها و قاچاقچیان بنزین در این بازه زمانی که امکان سوءاستفاده وجود دارد نتوانند کاری کنند در ساعاتی که جایگاه‌ها باز هستند مردم حضور دارند و اگر کسی داخل جایگاه بنزین داخل گالن بزند خود گزارش می‌دهند و عکس می‌گیرند حضور مردم باعث می‌شود تا حدودی جلوی قاچاق سوخت گرفته شود.

انتهای خبر/
 
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 458025
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *