۰
رئیس مرکز بهداشت شهرستان چابهار:

۶ واحد صنفی متخلف در شهرستان چابهار پلمپ شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان چابهار گفت: ۶ واحد صنفی به علت عدم توجه به مسائل بهداشتی پس از دریافت اخطاریه پلمپ شدند.
۶ واحد صنفی متخلف در شهرستان چابهار پلمپ شد
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران، عبدالرسول خدمتی رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار گفت:  ۶واحد صنفی متخلف در این شهرستان توسط واحد بهداشت محیط و حرفه ای پلمپ شدند. 

 وی ادامه داد:  طی بازرسی های انجام گرفته توسط واحد بهداشت محیط و حرفه ای از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۶ واحد صنفی متخلف پلمپ و غیرفعال شدند.

خدمتی با بیان اینکه واحدهای پلمپ شده است از اصناف مختلف بوده اند، تصریح کرد:  این واحد صنفی شامل ۲ نانوایی، ۳ رستوران و ۱ واحد صنفی سوپرمارکت هستند که پس از دریافت اخطار بهداشتی و عدم رفع نواقص بحرانی بر اساس ماده ۱۳ آیین نامه مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی پلمپ و غیر فعال شدند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان با اشاره به اینکه بازرسی از اصناف شهرستان چابهار همچنان ادامه دارد،خاطرنشان کرد: طرح تشدید بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در دو نوبت صبح و عصر توسط کارشناسان و بازرسی بهداشت محیط انجام می‌شود.

خدمتی با اشاره به اینکه شهروندان چابهاری می‌توانند با انتقال گزارش‌های خود به شبکه بهداشت ما را در نظارت بهتر اصناف یاری کنند، خاطرنشان کرد:  سامانه شبانه روزی ۱۹۰ وزارت بهداشت جهت دریافت و ارجاع گزارشات و تخلفات بهداشتی واحدهای صنفی در دسترس شهروندان قرار دارد.


انتهای خبر/
پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 458024
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *