۰
حجت الاسلام والمسلمین حسن‌زاده؛

باید شهدای ورزشکار را به عنوان الگو معرفی کنیم

حجت الاسلام والمسلمین حسن‌زاده گفت: نیاز است تا با استفاده از رسانه ورزشکاران الگو را به جامعه معرفی کنیم.
باید شهدای ورزشکار را به عنوان الگو معرفی کنیم
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران، حجت‌الاسلامم و المسلمین مهدی حسن‌زاده عصر امروز در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان چابهار گفت: ما باید نام و یاد شهدا را گرامی بداریم و یادواره شهدا برگزار کنیم.

 حسن‌زاده اظهار داشت: چهار نفر از صحابه پیامبر با هم عهد و پیمان بسته بودند که در رکاب خدا از پای ننشینند و تا حدی جهاد کنند که به شهادت برسند آن چهار نفر عبارت بودند حمزه، جعفر طیار، علی بن ابی‌طالب و جناب عبیده که از اصحاب نزدیک پیامبر بودند.

وی ادامه داد: سه نفر از آنها شهید شدند و مردم کوچه و بازار به حضرت علی علیه‌السلام کنایه می‌زدند که حضرت علی علیه‌السلام شهید نشده است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده اشاره کرد: امام علی علیه‌السلام نزد پیامبر آمد و جریان را گفت آیه‌ای نازل شد که آنها عهد و پیمان بستند سرانجامشان شهادت است شأن نزول این آیه به ما می‌گوید که رسانه را دریابید در آن زمان امیرالمؤمنین با رسانه تخریب شد.

وی تصریح کرد: رسانه امروز فضا را به حدی آلوده کرده است که پست‌ترین انسان به‌عنوان الگوی جوانان ما شده است درحالی‌که شهید ابراهیم هادی مثل تک‌تک جوانان ورزشکار بود؛ اما گمنام ماند.

 حسن‌زاده بیان کرد: رسانه از یک بازیکن فوتبال فلان کشور که سر تا پایش فساد است را معرفی می‌کند؛ اما این شهید ورزشکار در کشور خودمان را نمی‌شناسیم.

وی افزود: یک بازیگر که اسم خود را در فضای مجازی نمی‌تواند بنویسد آن را رسانه تبدیل به الگوی جامعه معرفی می‌کند درحالی‌که شهیدی مانند شهید مرتضی آوینی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند اهل‌قلم است نادیده گرفته می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده بیان کرد: هم اکنون مردم غزه زیر باران موشک قطعه‌قطعه می‌شوند و حتی جنین در شکم مادر شهید به دنیا می‌آید، آن وقت خانمی مسئله داری را به‌عنوان الگو به ما معرفی می‌کنند درحالی‌که ما شهیده نسترن خسروی که جز قهرمانان زن است را داریم درحالی‌که حتی اسمش را هم نشنیده‌ایم پس این‌ها باید دغدغه‌های ما باشد.

انتهای خبر/
 
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب: 458020
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *