۰
در پی حمله وحشیانه رژِیم صهیونیستی؛

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار حمله به بیمارستان العمدانی غزه را محکوم کرد

در پی حمله رژیم کودک کش صهیونیستی به بیمارستانی در نوار غزه مدیرعامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار این حمله را محکوم کرد.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار حمله به بیمارستان العمدانی غزه را محکوم کرد
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در پی حمله ددمنشانه رژیم اشغالگر به بیمارستانی در غزه و کشته و زخمی شدن صد‌ها نفر، این اقدام تروریستی را محکوم کرد و به مردم، خصوصا بازماندگان قربانیان تسلیت گفت.

 امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در محکومیت حمله اسرائیل جنایتکار به بیمارستان المعمدانی غزه، اظهار کرد:این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.

وی ادامه داد: ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان دردناک‌تر اینکه کشورهایی که دم از دموکراسی و حقوق بشر میزنند، سکوت اختیار کرده و به نظاره نشسته‌اند.

مقدم خاظرنشان کرد: با این اوصاف ملت ایران، با تأسی از پیام‌های قیام امام حسین(ع) هم صدا با مسلمانان جهان، حرکات بیرحمانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 458015
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *