۰
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

انسجام و یک‌صدایی لازمه توسعه سیستان و بلوچستان است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: انسجام؛ لازمه توسعه سیستان و بلوچستان است و برای توسعه همه قومیت‌ها باید یک‌صدا و ید واحد باشیم و اگر این زمان را از دست بدهیم ۲۰ سال دیگر عقب می‌مانیم.
انسجام و یک‌صدایی لازمه توسعه سیستان و بلوچستان است
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رضا شریفی در جلسه شورای اداری شهرستان خاش در جمع اعضای شورای اداری، معتمدین و ریش‌سفیدان این شهرستان، بیان کرد: توسعه سیستان و بلوچستان بیش از هر زمان دیگری در کشور به‌عنوان اولویت تعریف شده و این اولویت هم در نگاه مقام معظم رهبری و هم در نگاه سران سه قوه وجود دارد؛ بنابراین در چنین شرایطی که همه توان کشور در سطح ملی در کنار ماست مسئولین باید به بهترین شکل کار کنند.
 
 وی گفت: توسعه سیستان و بلوچستان بیش از هر زمان دیگری در کشور به‌عنوان اولویت تعریف شده است.
 
 شریفی تصریح کرد: باید بدون هیچ‌گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب‌ماندگی‌های استان را جبران کنیم.
 
 وی افزود: برای تحقق این امر اولویت‌های استان شناسایی شده‌اند و نظام مسائل و نظام حل مسائل استان نیز احصاء شده است.
 
معاون استاندار خاطرنشان کرد: در همه حوزه‌های معدن، تأمین آب، توسعه سواحل مکران، اشتغال، تربیت نیروی انسانی متخصص برنامه‌ریزی شده و کارگروه و تقویم اجرایی تعریف شده است.
 
 وی ادامه داد: اعتبارات را نیز اولویت‌بندی و تخصیص آن را به طور جد پیگیری می‌کنیم.
 
  شریفی خاطرنشان کرد: شتاب توسعه در استان باید بیشتر از این باشد چرا که ما نسبت به استان‌های هم‌جوار عقب‌تر هستیم و این در حالی است که این استان‌ها درگیر مسائل زیربنایی همچون جاده، گاز، آبرسانی و...نیستند و در دهه‌های گذشته از این ورطه عبور کرده‌اند.
 
 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: ارتباط مسئولین با نخبگان، معتمدین و کسانی که دغدغه مردم را دارند برای هم‌فکری و گره‌گشایی از عقب‌ماندگی‌ها یک نیاز جدی و همیشگی است و باید سرلوحه کار مسئولین استان قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: مطالبه من از مدیران این است که برای جبران این عقب‌ماندگی باید مدیران میدانی و جهادی و ریسک‌پذیر باشند و تلاش حداکثری داشته باشند.
 
 شریفی تأکید کرد: برای رسیدن به این هدف باید انسجام، برادری و وحدت تقویت شود و قومیت و مذهب نباید مسئله مدیران باشد.

انتهای خبر/ 
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 458007
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *