۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

وضعیت شهرک‌های کارگاهی و صنعتی سیستان و بلوچستان ساماندهی شود

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار ساماندهی وضعیت شهرک‌های کارگاهی و صنعتی در این استان شد و گفت: تحقق این امر نیاز به کار و همت جهادی دارد.
وضعیت شهرک‌های کارگاهی و صنعتی سیستان و بلوچستان ساماندهی شود
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران، به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی با بیان اینکه وضعیت شهرک‌های کارگاهی و صنعتی باید سامان بگیرد، بیان کرد: وضعیت کنونی قابل‌قبول نیست، باید خیابان‌ها توسعه یابد، وضعیت سوله‌ها مشخص شود و موضوع امنیت و جمع‌آوری زباله‌ها باهمت و کار جهادی ساماندهی شود که در این زمینه همکاری شهرداری و مجموعه شهرک‌ها باید نواقص را رفع کند.
 
 وی با بیان اینکه ساخت یک درمانگاه در شهرک کارگاهی از ضروریات است، افزود: باید اقتصاد فعال و از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در این زمینه استفاده شود، باید ده‌ها شهرک صنعتی در این استان ساخته شود چرا که کارخانه‌هایی که داریم نیاز به شهرک‌های صنعتی و صنایع تبدیلی دارند.
 
 استاندار تصریح کرد: برای ساماندهی شهرک‌های صنعتی و کارگاهی باید از ظرفیت پارک علم و فناوری و دانشگاه‌ها استفاده و به دنبال نوآوری باشیم، هزاران شرکت دانش‌بنیان از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان باید رشد کند و در شهرک‌ها شکل بگیرد.
 
کرمی خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی نیز این استان با شرایط آب‌وهوایی خاص خود و برعکس آنچه همه فکر می‌کنند، محصولات خاص خود را دارد که از جمله می‌توان به ارقام باارزش خرما و همچنین محصولات گرمسیری اشاره کرد که باید برای این محصولات تا مرحله تجاری‌سازی و صادرات برنامه‌ریزی شود.
 
انتهای خبر/
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 458006
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *