۰
فرماندار چابهار:

کیفیت آموزش باید مهمترین دغدغه آموزش و پرورش باشد

فرماندار چابهار گفت:ب اتوجه با آغاز سال تحصیلی جدید همه دستگاه ها باید همکاری لازم را با آموزش و پرورش جهت بازگشایی هرچه بهتر مدارس داشته باشند.
کیفیت آموزش باید مهمترین دغدغه آموزش و پرورش باشد
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ جواد سپاهی در حاشیه جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان چابهار، گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین و خدمات دولت در حوزه آموزش‌وپرورش امیدواریم  بتوانیم کمی و کاستی‌های حوزه آموزشی را به کمترین حد ممکن برسانیم.

وی ادامه داد:کیفیت آموزشی باید مهم‌ترین دغدغه اداره آموزش‌وپرورش و معلمین و رؤسای مدارس شهرستان در کنار اولیا باشد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان چابهار با اشاره به مشکلات حمل‌ونقل دانش‌آموزان، گفت: سرویس مدارس در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه باید به بهترین نحو ممکن برنامه‌ریزی و از تمامی ظرفیت‌ها برای سرویس‌دهی دانش‌آموزان روستایی و شهری استفاده شود.

جواد سپاهی تصریح کرد : در آستانه فصل بازگشایی مدارس و باتوجه‌به ازدحام دانش‌آموزان به‌ویژه در مدارس شهری، نواقص ترافیکی جهت صیانت از سلامت دانش‌آموزان توسط نهادهای مسئول با قید فوریت حل شود.

وی اظهار کرد: بررسی اسناد و مدارک مکان‌های آموزشی و رفع تصرف زمین‌هایی که کاربری آموزشی دارند  هم در اولویت کاری آموزش‌وپرورش بوده سایر سازمان‌های مرتبط هم همکاری بسیار خوبی با دستگاه تعلیم‌وتربیت داشته باشند.

سپاهی، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند برای بازگشایی هر چه باشکوه‌تر مدارس با آموزش‌وپرورش همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای خبر/


 
چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 457974
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *