۰
مدیر فرودگاه بین المللی چابهار و کنارک؛

بیش از ۳ هزار زائر پاکستانی از طریق فرودگاه کنارک به شهر اهواز منتقل شدند

مدیر فرودگاه بین المللی چابهار و کنارک گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته زائرین پاکستانی توسط هواپیماهای نظامی به شهر اهواز منتقل می شوند
بیش از ۳ هزار زائر پاکستانی از طریق فرودگاه کنارک به شهر اهواز منتقل شدند
مجتبی شهری در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: پرواز اهواز از هفته گذشته آغاز شده و کماکان ادامه دارد و روز گذشته یازدهم شهریورماه نیز یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۰۰ زائر اربعین حسینی را به شهر اهواز انتقال داد.

وی با بیان اینکه این پروازها به‌مرور برنامه‌ریزی می‌شود، تصریح کرد: تعداد پروازها بر اساس زائرینی که از طریق فرمانداری اقدام می‌کنند برنامه‌ریزی می‌شود و پروازها به ترتیب پشت‌سرهم هستند.

شهری ادامه داد: دو شب گذشت نیز آخرین پرواز با شرکت فارس قشم ساعت ۱۰ صبح بوده و که با حدود ۳۱۰ زائر فرودگاه چابهار را به سمت اهواز ترک کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۳ هزار پانصد مسافر از این فرودگاه با پروازهای در نظر گرفته شده جابه‌جا شدند، خاطرنشان کرد: البته این موارد غیر از پروازهای ملی است؛ چون تعدادی مسافر با پرواز ملی و با تهیه بلیت به سمت تهران می‌روند و از طریق تهران به قم و اماکن دیگری که برنامه‌ریزی کردند می‌روند و سپس راهی کربلا می‌شوند.

شهری با اشاره به فعالیت مستمر هواپیماهای نظامی جهت انتقال زائرین به شهر اهواز، اظهار کرد: پروازهایی که از طریق نیروی هوایی ارتش و هوا و فضای سپاه برای زائرین برنامه‌ریزی شده در حال حاضر روزانه حدود ۳ تا ۴ پرواز انجام شده و روز گذشته نیز بالای ۵ پرواز داشته‌ایم.

مدیر فرودگاه بین‌المللی چابهار،کنارک، بیان کرد: مسافرینی که از طریق فرمانداری با لیست مشخص در موکب‌هایی در شهرستان‌های چابهار و کنارک حضور دارم پذیرایی می‌شوند و امکانات آنها فراهم است و با اتوبوس وارد فرودگاه می‌شوند و پس از چک و بازدید وارد هواپیما می‌شوند و به مقصد خود ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: گاهی مسافرینی که به‌صورت متفرقه وارد می‌شوند و خود اطلاعی ندارند ما باید آنان را راهنمایی کنیم که به کجا بروند و به سیستم کاری فرمانداری رجوع کنند و فرمانداران محترم برای آنها برنامه‌ریزی می‌کنند این موارد باعث تأخیر در سفر آنها خواهد شد؛ اما اگر از طریق فرمانداری و با لیست وارد فرودگاه شوند چنین مشکلاتی پیش نخواهد آمد.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 457970
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *