۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ایران نماد مقاومت در مقابل استکبار است/ طرح‌های اقتصاد دریا محور در حال بررسی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهبرد دشمن در مقابل با کشورهای مسلمان حاکم کردن دولت‌های بی اقتدار و ضعیف است.
ایران نماد مقاومت در مقابل استکبار است/ طرح‌های اقتصاد دریا محور در حال بررسی است
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ سردار غلامرضا سلیمانی در همایش بصیرتی که صبح امروز با حضور مسئولین و بسیجیان شهرستان چابهار برگزار گردید، اظهار کرد: مقاومت مردم ایران در ۴۴ سال گذشته تحسین‌برانگیز است و اگر بخواهیم در مقابلش سخن بگوییم ساعت‌ها وقت لازم است تا هر بخش از این مقاومت را بخواهیم تفسیر و تبیین کنیم..

سلیمانی با بیان اینکه مردم دراین‌خصوص اشراف و اطلاعات زیادی دارند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با هر نوع قومیتی در این کارزار خوش درخشیدند و از سوی دولت‌ها و ملت‌های آزاده دنیا مورد تحسین قرار گرفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ما توانسته راهبرد مقاومت را در مقابل نظام سلطه توسعه دهد، اظهار کرد: شما ایستادید تا فلسطینیان بتوانند از حقوق خودشان دفاع کنند روزانه به‌صورت متوسط ۲۰ عملیات به‌سوی اشغالگران صهیونیست در کرانه غربی رود اردن انجام می‌گیرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه کشورهای سوریه، یمن، عراق، فلسطین در محور مقاومت به‌خوبی ایست‌اند، خاطرنشان کرد: این مقاومت همش دررابطه‌با مقابله‌ای بود که انقلاب اسلامی با نظام سلطه آغاز کرد و نماد نظام ساله در مقابل مسلمانان رژیم صهیونیستی و جعلی اسرائیل محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران در این کارزار توانستند این مقاومت را توسعه دهند، تصریح کرد: جبهه مقاومت به فرماندهی سپهبد شهید پاسدار حاج‌قاسم سلیمانی شکل گرفت و جبهه مقاومت به تمام چمش اندازهایی که ترسیم کرده بود دست پیدا کرد و در حال دستیابی به سایر چشم‌اندازهای تعریف شده است

استان سیستان وبلوچستان پهناور و تاثیر گذار است

وی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان یک استان پهناور و تأثیرگذاری است، خاطرنشان کرد: این استان به‌خصوص در زمینه‌های اقتصادی ظرفیت‌های فراوانی دارد بسیج به‌عنوان یک تشکیلات مردم پایه است؛ چراکه در خدمت مردم است و از میان مردم برآمده تا به رفع نیازهای مردم کمک کند.

سلیمانی با اشاره به اینکه ما عمدتاً در تلاشیم ورود مردم به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی را تسهیل کنیم، اظهار کرد: در بخش سازندگی و پیشرفت و آبادانی سپاه استان الحمدلله در سال‌های اخیر برنامه‌های بسیار متنوع و گسترده‌ای در زمینه‌های محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی و کمک به مردم در دوران کرونا ایجاد کرده است و سپاه شهرستان نیز به مردم کمک کرده تا از این دوران هولناک از کرونا عبور کنند.

وی ادامه داد: در شرایط پیشرو ما بایستی تلاش کنیم تا ظرفیت‌‌های اقتصادی استان در خدمت مردم به ظرفیت رسانی و بهره‌برداری برسد.

سلیمانی با اشاره به دسترسی استان به سواحل دریای آزاد، خاطرنشان کرد: اقتصاد دریا و ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی در مقیاس کوچک برای استفاده در فرایند مدار برق استان و مصرف انرژی برق یکی از محورهای موردمطالعه است. 

وی با بیان اینکه در حال مطالعه اقتصاد کشاورزی بر پایه کشت صنعت هستیم، تصریح کرد: سایر مطالعاتی که در استان توسط دستگاه‌های مسئول انجام شده و طراحی و برنامه‌ریزی شده ما آمادگی این را داریم که به مرحله اجرا برسانیم و کمک کنیم تا تحقق پیدا کنند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 457965
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *