۰
شهردار چابهار:

دو پروژه میدان میوه تره‌بار و ترمینال مسافربری در شهرستان چابهار کلنگ‌زنی شد

شهردار چابهار گفت: به مناسبت هفته دولت دو پروژه که جزو نیازمندی‌های شهر چابهار بود کلنگ‌زنی شد.
دو پروژه میدان میوه تره‌بار و ترمینال مسافربری در شهرستان چابهار کلنگ‌زنی شد
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ درویش بلوچ نیا گفت: در هفته دولت ۱۴۰۲ دو پروژه را در حضور استاندار سیستان و بلوچستان کلنگ‌زنی کردیم که انصافاً نیاز شهر چابهار بوده است.

وی ادامه داد: کلنگ‌زنی میدان میوه‌وتره‌بار با زمینی به مساحت حدود ۱۰ هکتار و همچنین به‌صورت نمادین زمینی به مساحت ۱۰ هکتار برای ساخت ترمینال شهرستان چابهار صورت‌گرفته است.

بلوچ نیا، خاطرنشان کرد: جمعاً حدود ۳۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه لازم است که انشا الله با مشارکت بخش خصوصی این دو پروژه به بهره‌برداری و افتتاح خواهد رسید.

شهردار چابهار با اشاره به نیازمندی‌های حوزه ورزشی شهرستان چابهار، اظهار کرد: در محلات مختلف شهرستان ۵ زمین چمن با مشارکت سازمان منطقه آزاد و بنیاد مستضعفان و همچنین منابع شهرداری بنا نهادیم که مبلغی بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان صرف این کار شد.

وی با بیان اینکه در خصوص پروژه‌های مبلمان شهری اقدامات خوبی انجام شده، تصریح کرد: در مورد پروژه‌هایی در حوزه مبلمان شهری، پارک‌ها و آسفالت معابر خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی افتاده در مجموع ۱۲ پروژه را در هفته دولت آماده بهره‌برداری و تقدیم شهروندان کردیم که برای این ۱۲ پروژه ۷۲ میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.

انتهای خبر/
يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب: 457964
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *