۰
یادداشت؛

خرداد سال۶۷ نقطه اوج جنایات منافقین بود

سازمان منافقین با انجام عملیات هایی در سال ۶۷ باعث به‌شهادت‌رسیدن تعداد زیادی از مردم کشور شدند.
خرداد سال۶۷ نقطه اوج جنایات منافقین بود
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ محمد شجره کارشناس مسائل سیاسی در خصوص جنایات منافقین در خرداد سال ۱۳۶۷ طی یادداشتی نوشت: جنایات منافقین که از سال ۱۳۶۰ و بعد از خروج بنی‌صدر و مسعود رجوی از کشور اتفاق افتاد به‌نوعی تنها امید آنها برای براندازی و برگشت قدرت به دست آنها و هم‌کیشانشان بود به‌طوری‌که آنها از کودک تا بزرگسال را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن ترور کردند و به شهادت رساندند. 

این ترورها و جنایات با چراغ‌سبز شورای مقاومت ملی که به مدیریت بنی‌صدر جویی در پاریس تشکیل شده بود شکل گرفت که خروجی آن جز ریختن خون‌های مردم بی‌گناه و ترورهای هدف‌مند و کور مسئولین نظام و مردم آورده دیگری برای این سازمان منافق نداشت. 

قطعاً منافقین و سران آنها فکر می‌کردند که کشور وارد جنگ شده و ثبات سیاسی در کشور وجود ندارد پس بهترین راه ممکن ایجاد ناامنی تخریب گسترده جهت براندازی نظام و انقلاب اسلامی است که بعد از آن قدرت در کشور به دست آنها بیفتد. 

یکی از دلایل اینکه در سال‌های آغاز جنگ تحمیلی کشور در تقابل با رژیم بعث دچار شکست می‌شد وجود سران سازمان منافقین در راه قدرت یعنی فرماندهی نیروهای مسلح بود که باعث شد تا کشور دچار مشکلات زیادی شود.

با اوج‌گرفتن جنایات منافقین در سال ۶۰ نظام اسلامی و مردم با قاطعیت تمام در مقابل آنها ایستادن و همین موضوع باعث فرارکردن سران آنها به خارج از کشور شد و عمده فعالیت این گروه بر روی جاسوسی از نقاط حساس کشور و دادن اطلاعات مختلف نظیر محموله‌های غذا و دارو به جنگنده‌های رژیم بعث جهت انهدام آنها بود. 

گروهک منافقین در سال ۶۷ باهدف تأثیرگذاری در جنگ بین ایران و رژیم بعث با انجام سه عملیات خونین در شهرهای غربی و جنوبی کشور موجب شهادت بسیاری از مردم و نیروهای نظامی شد. 

در این عملیات هلی منافقین که در شهرهای فکه، مهران و کرمانشاه با پشتیبانی رژیم بعث صورت گرفت به وحشیانه‌ترین شکل‌ ممکن مردم زیادی از جمله کودکان زنان و افراد مسن به شهادت رسیدند.

انتهای خبر/
 
جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 457910
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *