۰
عالم اهل‌سنت:

برخورد صریح با متجاوزین دستور قرآن است

عالم اهل‌سنت گفت: طبق معانی آیات قرآن باید با کسانی که به ناموس مسلمان تجاوز می‌کنند با اشد مجازات برخورد کرد.
برخورد صریح با متجاوزین دستور قرآن است
مولوی درتکیده در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: همان‌طور که می‌بینید دشمن در کردستان به‌خاطر مهسا امینی چه جنجال‌هایی را به پا کرد فریاد کشید که حقوق زن ضایع شد؛ اما هم اکنون می‌بینیم که به دو دختر تعرض می‌کنند اگر شما واقعاً مدافع حقوق زن هستید چرا خودتان تعرض می‌کنید، چرا به ناموس مردم حمله می‌کنید؟!
 
 وی ادامه داد: چرا کسی که می‌خواهد از ناموس مردم دفاع کند شما آن را با ضربات چاقو تکه‌تکه می‌کنید؟!
 
 وی افزود: دوگانگی دشمن نشان می‌دهد که هدفش حقوق بشر نیست در واقع هدف از دفاع از زنان و دختران ایرانی نیز نیست؛ بلکه هدف کلیت این نظام است به همین خاطر دست به توطئه و جنایات می‌زند و می‌خواهد  مردم جهان را نسبت به ایران و نظام آن بدبین کنند.
 
 درتکیده خاطرنشان کرد: خون شهید الداغی به ما نشان داد دشمن به فکر دفاع از زن و حقوق زنان نیست؛ بلکه می‌خواهد آب را گل‌آلود کند تا ماهی بگیرد.
 
 وی اظهار کرد: همان‌طور که خداوند در سوره مائده آیه ۳۳ می‌فرماید: (کسانی که به جنگ به خدا و پیامبر می‌آیند زمین را به فساد می‌کشند جز این نیست که اینان کشته شوند یا اینکه به دار آویخته شوند یا دست و پاهایشان را بریده شود و از این سرزمین تبعید شوند.) این آیه باید به دادستان‌های کشور و دادگاه‌های کشور رسانده شود تا برخورد مناسبی با متجاوزین به جامعه  انجام شود.
 
درتکیده خاطرنشان کرد: اشخاصی که این‌گونه بی‌رحمانه به ناموس مردم حمله می‌کنند و برای خون انسان‌ها ارزش قائل نیستند و آنها را که به جرم اینکه در حال دفاع از ناموس مردم هستند  به قتل می‌رسانند باید با اینان با اشد مجازات برخورد شود.
 
وی ادامه داد: همان‌طور که خداوند متعال در قرآن فرموده اینان باید به دار آویخته شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشند این دستور قرآن است و باید دستور قرآن اجرا شود.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcamwn6649niw1.k5k4.html
 
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 457868
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *