۰
کارشناس مسائل فرهنگی:

اشد مجازات باید برای مسببان حادثه سبزوار اعمال شود

کارشناس مسائل فرهنگی گفت: مراجع قانونی باید هرچه سریع‌تر حکم قاتلین شهید الداغی را اجرا کنند تا درس عبرتی برای سایرین شود
اشد مجازات باید برای مسببان حادثه سبزوار اعمال شود
حجت‌الاسلام المسلمین شیرمحمد جوادی در گفتگو با خبرنگارچهاربهاران بیان کرد: ضعف فرهنگی، تأثیر دشمن بر افکار جوانان، عدم آگاهی به عواقب آن از عوامل وقوع حادثه سبزوار است.
 
وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین کانون تربیت خانواده است، تصریح کرد:  خانواده‌ها باید مراقب رفت‌وآمد فرزندان خود باشند چرا که اطرافیان آنها نقش مهمی در تربیت و آینده آنها دارند.
 
حجت‌الاسلام جوادی با اشاره به اینکه دفاع از ناموس مسلمان برای همه واجب است، خاطرنشان کرد:  حرکت شهید الداغی در این حادثه ایثار بود و وی در این اقدام خیرخواهانه سبقت گرفت از اطرافیان خود و کار درستی انجام داد.
 
وی با بیان اینکه بیکاری و گرانی از عوامل گمراه‌شدن جوانان است، اظهار کرد:  بزهکاری و سوار بودن بر افکار چنین جوانانی از ناحیه دشمن یکی از عوامل حوادثی مانند حادثه سبزوار است.
 
حجت‌الاسلام جوادی با اشاره به عدم موضع‌گیری سلبریتی‌ها در خصوص حادثه سبزوار یادآور شد:  آنان به همین جهت سلبریتی نامیده می‌شوند، اگر از این اقدامات خیرخواهانه حمایت کنند دیگر مورد توجهات بیگانگان قرار نمی‌گیرند.
 
وی با بیان اینکه اشد مجازات اعدام باید در انتظار عاملین حادثه سبزوار باشد، خاطرنشان کرد:  حکم این افراد باید زودتر اجرا شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد.
 
انتهای خبر/
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب: 457867
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *