۰

ورود سومین کشتی کانتینری چین به بندر چابهار/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پهلودهی و تخلیه سومین کشتی کانتینری از خط مستقیم کشتیرانی بنادر چین به بندر چابهار از ابتدای سالجاری خبر داد.
ورود سومین کشتی کانتینری چین به بندر چابهار/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران ؛به نقل از ایرنا،قاسم عسکری نسب روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در سال جدید بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار میزبان پنج کشتی کانتینری بوده که در مجموع ۶ هزار و ۳۵۰ TEU کانتینر تخلیه و بارگیری شده است.



وی ادامه داد: با راه‌اندازی خط مستقیم و منظم کشتیرانی بین بنادر کشور چین و بندر شهید بهشتی چابهار در سال جدید سه کشتی کانتینری در این بندر تخلیه شد.



مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با راه اندازی خط مستقیم و منظم بین بنادر کشور چین و بندر چابهار، کالا با هزینه و زمان کمتری به دست تجار و صاحبان کالا می رسد عنوان کرد: در سالجاری سه هزار و ۳۴۰ TEU کانتینر از کشور چین بصورت مستقیم وارد بندر شهید بهشتی چابهار شده که رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.



وی افزود: در سالجاری نیز یک کشتی از مقصد کشور هند با خط مستقیم کشتیرانی بین بنادر کشور هند و بندر چابهار با ۲۶۰ TEU کانتینر وارد بندر شهید بهشتی چابهار شده که رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.


انتهای خبر/
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب: 457822
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *