۰
نماینده مردم چابهار:

ارتقاء روابط با همسایگان و فعال شدن بازارچه های مرزی از عملکرد موفق دولت سیزدهم است

نماینده مردم چابهار گفت:ارتقاء سطح روابط و تعاملات با کشورهای همسایه، فعال شدن بازارچه‌های مرزی و رفع مشکلات حوزه آبرسانی از جمله عملکرد موفق دولت سیزدهم بوده است
ارتقاء روابط با همسایگان و فعال شدن بازارچه های مرزی از عملکرد موفق دولت سیزدهم است
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران ؛به نقل از ایرنا،معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد تعامل دولت و مجلس گفت:مجلس تا کنون ثابت کرده که تعامل سازنده ای با دولت دارد، اما این تعامل نافی انجام وظایف نظارتی مجلس نیست، بلکه مجلس رسالت نظارتی خود را انجام می دهد.


نماینده مردم چابهار با بیان اینکه وزیران پیشنهادی کابینه دولت رای اعتماد بالایی از مجلس کسب کردند، اظهار داشت: در این مدت هیچ استیضاحی به سرانجام نرسیده و در جلسه استیضاح وزیر صمت، وی توانست رای بیشتری از جلسه اعتماد کسب کند و این مساله نشانه تعامل سازنده دولت و مجلس است.



عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت:جاده تعامل، یک طرفه نیست. ارکان دولت هم باید در انجام ماموریت های محوله موفق عمل کنند. در حوزه اقتصادی، مشکلات در کشور وجود دارد که نیازمند تلاش دولت برای رفع این مشکلات است.



سعیدی با بیان اینکه دولت در حوزه های متعددی موفق عمل کرده است، افزود: ارتقاء سطح روابط و تعاملات با کشورهای همسایه، فعال شدن بازارچه های مرزی و رفع مشکلات حوزه آبرسانی از جمله عملکرد موفق دولت سیزدهم بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد.



وی تاکید کرد: باوجود تلاش دولت برای رفع مشکلات اقتصادی، نابسامانی‌هایی در حوزه معیشتی و بازار کالاهای اساسی وجود دارد که نیازمند ورود جدی دولت و مجلس در این زمینه است.



نماینده مردم چابهار بیان داشت: تلاش آیت الله سید ابراهیم رییسی برای حل مشکلات اقتصادی قابل تقدیر است و امیدواریم اعضای دولت هم، با همدلی و هماهنگی بیشتر برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.


انتهای خبر/
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب: 457821
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *