۰
شهردار چابهار خبر داد؛

اهدا پنج دستگاه خودرو آتش‌نشانی و آمبولانس به شهرداری چابهار

شهردار چابهار گفت: تعدادی خودرو خدماتی از سوی کشور ژاپن به شهرداری شهرستان چابهار اهدا شده است.
اهدا پنج دستگاه خودرو آتش‌نشانی و آمبولانس به شهرداری چابهار
درویش بلوچ نیا در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: تعداد ٥ دستگاه خودرو سنگین شامل سه ماشين آتش‌نشانی و دو دستگاه آمبولانس به شهرستان چابهار اهدا شد. 

وی با بیان اینکه این خودروهای خدماتی توسط انجمن آتش‌نشانان ژاپن اهدا شده است، تصریح کرد: انجمن آتش‌نشانان ژاپن به كشورهاي مختلف دنيا جهت برقراري ارتباط و تبادل اطلاعات و تجارب نظر این خودرو های خدماتی را اهدا می‌کند. 

شهرداری چابهار با بیان اینکه ارزش تقريبي این ‍‍خودرو ها در مجموع به ١٥ ميليارد تومان می‌رسد، تصریح کرد: در حوزه خودروهای خدماتی درستش نشانی همچنان كمبود داريم ولي تا پايان سال این کمبودها برطرف و ظرفیت‌ها تكميل خواهد شد. 

وی با بیان اینکه از این خودروها نیاز به تغییراتی دارد خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اينكه خودروها ساخت کشور ژاپن بوده براي ورود و پلاک‌گذاری به كشور نياز به جابه‌جایی فرمان داشته ظرف ده روز آينده برای ارسال  به چابهار بارگيري خواهد شد. 

بلوچ نیا با اشاره به اینکه کامل‌شدن ظرفیت خودروهای خدمات‌رسان باعث خدمات‌دهی بهتر به مردم خواهد شد تصریح کرد: این خودرو ها تا پايان اردیبهشت‌ماه تحويل آتش‌نشانی شهرستان چابهار جهت ارائه خدمات به شهروندان خواهند شد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 457811
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *