۰
امام جمعه موقت شهرستان چابهار:

مردم فریب رسانه های دشمن را نخورند/مردم چابهار مشت محکمی به دهان استکبار زدند

حجة الاسلام والمسلمین قاسم زاده،گفت:نسل جوان ما باید با مطالعه و تبعیین با دشمنان مقابله کنند.
مردم فریب رسانه های دشمن را نخورند/مردم چابهار مشت محکمی به دهان استکبار زدند
حجة الاسلام والمسلمین قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار داشت : پیام ما همان پیام قرآن است، این را نسل عزیز جوان ما باید تبیین و مطالعه در مباحث تاریخی کنند و ببینند که در طول تاریخ جهان کفر و یهود و نصرانیست که امروز نماد اینها امریکا و اسرائیل هستد ، با امت اسلام چه کردند و فریب رسانه های اینها مانند اینترنشنال و بی بی سی و امثال آنهارا نخورند.

وی ضمن اشاره به اینکه هر انسان یا دانش آموزی باید کتاب جنگ اعراب و اسرائیل که نویسنده آن محمد حسنین هیکل مصری است بخوانند،به همه جوانان توصیه کرد : مطالعه کنند در جنگ ۶روزه اعراب و اسرائیل چه اتفاقاتی افتاده و چه جنایاتی اسرائیل انجام داد سپس در این دوره حوادث عجیب و بی سابقه تاریخی که  نوادگان اسرائیل در سوریه و عراق انجام دادندرا مشاهده کنند و کاری که امروز داعش میکند همان کاریست که اسرائیل در سرزمین های اشغالی میکردو تا کنون هم در حال ادامه دادن است.  

قاسم زاده افزود: امروز لازم است نسل جوان ما مروری بر گذشته و مطالب تاریخی داشته باشد وبداند که یهود و نصرانی با اسلام چه کردند و امروز نوادگان آنها با اسلام چه میکنند.


وی ادامه داد: داعشی هایی هم که به ظاهر خودشان را مسلمان می داننداینان با علمای اهل سنت و شیعه و مردم عادی چه می کنند و چقدر آنهارا به شهادت رساندند.

حجت الاسلام قاسم زاده، بیان کرد : برخی از جوانان امروزی ما مطالعه ندارند و نیاز به آگاهی دارند که الحمدالله نسل نو ، نسلی فرهیخته است و سرشار از انرژی و آگاهیست و نیاز است خوراک سالم تبلیغاتی را ما در اختیار آنان بگذاریم.

وی در پایان از دانش آموزان و مردم چابهاری و مردم یران قدردانی کرد و گفت: امروز جوانان و دانش آموزان ما بسیار عالی درخشیدند و از خداوند این عمل صالح را از آنان قبول کند.

انتهای پیام/
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 457636
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *