۰

نبود زیرساخت بلای جان گردشگری در چابهار

ب کرخیمبود ها در حوزه زیرساختی موجب کاهش حضور گردشگر در شهر چابهار خواهدشد.
نبود زیرساخت بلای جان گردشگری در چابهار
به گزارش چهاربهاران، چابهار همانطور که از نامش پیدا است شهری است که در هر چهارفصل آب وهوای بهاری دارد و سرما در این شهر جایگاهی ندارد.


قرار گرفتن شهر چابهار در کنار دریای عمان و اتصال آن به اقیانوس هند باعث شده تا این شهر به یکی از شهر های مقصد گردشگری تبدیل شود و همه ساله تعداد زیادی از گردشگران جهت بازید از سواحل بکر چابهار به این شهر سفر میکنند.


نوروز امسال نیز شاهد حضور تعداد بالایی از مسافرین به این شهر بندری بودیم تا جایی که دیگر زیرساخت های این شهر توان پاسخگویی به همه مسافرین را نداشتند.

باوجود استقبال بی نظیر گردشگران از این شهر به واسطه وجود دریای زیبا و سواحل بکر اما مشکلات زیاد زیرساختی وجود دارد که حتی مردم بومی را هم گله مند کرده است.


سعید سعادتی کارشناس گردشگری در همین خصوص به  خبرنگار ما،گفت:یکی از پتانسیل های درآمد زایی برای هرمنطقه میزان وجود جاذبه های گردشگری در آن نقطه است.

وی با بیان اینکه نیاز اقتصادی از دغدغه های مهم جامعه است،تصریح کرد:توجه و بروز کردن امکانات در نقاط جاذب گردشگری،سود اقتصادی و فرهنگی زیادی برای آن منطقه دارد چرا که گردشگر در آن منطقه هم پول خرج میکند و هم با آداب و فرهنگ آن منطقه اشنا می شود.



سعادتی با اشاره به این که شهر بندری چابهار دارای پتانسیل بالایی در این زمینه است،خاطرنشان کرد:وجود سواحل بکر و بی نظیر و از ان سوی گران بودن سفر به شهر های دریایی کشور های حوزه خلیج فارس باعث شده تا مردم بیشتر به شهر های جنوبی توجه کنند.



وی ادامه داد:به زیر ساخت های شهر چابهار مخصوصا سواحل ودسترسی جاده ای مناسب به آنها توجه ای خاص نشده و همین موضاعت باعث می شود که در طول مدت امار ورودی به این شهر کاهش پیدا کند.


انتهای پیام/
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 457630
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *