۰
کارشناس مسائل سیاسی:

قدرت اصلی جمهوری اسلامی "مردم" هستند

احمد رازدار،گفت:دشمن بر روی نا امیدی مردم تمرکز کرده و از این طریق به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است
قدرت اصلی جمهوری اسلامی "مردم" هستند
احمد رازدار کارشناس مسائل سیاسی درگفت وگو با چهاربهاران،اظهار کرد:جمهوری اسلامی به برکت رهبری حضرت امام خمینی (ره) در اغاز تولد وایدئولوژی ایشان توانست سخت و محکم در دل جامعه رخنه کند ومورد قبول آحاد مردم باشد.

وی بابیان اینکه واژه(جمهوری اسلامی)به مزاق خیلی ها چه در داخل و چه در خارج خوش نیامد،تصریح کرد:جمهوری که معنای آن دموکراسی و مردمی بودن است در کنار اسلام می شود دموکراسی مردمی و اسلامی ایدئولوژیکه قبل از این در هیچ انقلابی نبوده است.

رازدار با اشاره به نیاز جامعه جهانی به یک سیاست درست و منطقی جهت اداره کشور ها،یادآور شد:دشمنان ایران هم فهمیده بودند که این سیاست و این انقلاب اگر به معنای کلمه و واقعیت به ثمر نشیند الگو جهانی خواهد شد همانطور که ما امروز می بینیم خیلی آزادی خواهان جهان انقلاب اسلامی را الگوی خویش قرار داده اند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه 43 سال است که از عمر این انقلاب میگذرد،خاطرنشان کرد:ابرقدرت های بلوک شرق و غرب،گروهای تجزیه طلب داخلی و خارجی حتی خیلی از افرادی که درون این انقلاب مسئولیت داشتند به دنبال زمین زدن انقلاب اسلامی بودند ولی موفق نشدند به علت اینکه مردم نگذاشتند چرا که این این انقلاب برخواسته از خود مردم بوده است.

رازداربا اشاره به سخنان رهبره انقلاب در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،خاطرنشان کرد:هرجا که مردم بوده اند ما پیشرفت داشته ایم و هرجاکه مسئولین مردم راکنار گذشته اند لغزش عقبگرد داشته ایم در اقتصاد هم اگر طبق سیاست ها رهبر معظم انقلاب پیش برویم مطمئنا پیشرفت برای کشورحاصل خواهد شد.

وی با بیان این که حکومت های قبل از انقلاب دیکتاتوری محض بوده،تصریح کرد:خفقانی که در حکومت پهلوی بود مردم را به رنج آورده بودو همین باعث جرقه های این انقلاب بابرکت شد ممکن است خیلی ها که قبل از انقلابرا ندیده اند به علت تبلیغات رسانه دشمن فکر کنند آن زمان مردم در رفاه بودند ولی واقعیت اینگونه نبودو مردم در نقش سیاهی لشگر بودند چرا که عده ای در حال دیکتاتوری بودند و کشور های غربی هم در حال چپاول و سیاست گذاری برای کشوربودند و عملا مردم نقشی درآینده سیاسی واجتماعی کشور نداشتند.

رازدار با اشاره به اینکه ایران مورد هجمه فرهنگی،سیاسی،اقتصادی وغیره قرارگرفته است،خاطرنشان کرد:دشمن لحظه ای تردید نمی کندو مدام در حال هجمه جهت سست شدن امید مردم است چراکه دریافته قدرت این کشور مردم هستند و برای همین هم هدف حمله و طرح های فرهنگی و اقتصادیش مردم هستند.

 
شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 457522
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *