۰
فرماندار شهرستان چابهار:

مدیران باید خدمتگزار مردم باشند/گردشگری باید در راستای فرهنگ بومی منطقه شکل بگیرد

فرماندار شهرستان چابهار گفت: ادارات با کمک و مساعدت یکدیگر می توانند مشکلات شهرستان را حل کنند.
مدیران باید خدمتگزار مردم باشند/گردشگری باید در راستای فرهنگ بومی منطقه شکل بگیرد
به گزارش چهاربهاران ؛جواد سپاهی فرماندار شهرستان چابهار،در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار،با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: همان طور که حضرت آقا فرمودند راضی هستم اما قانع نیستم ،ما برای داشتن یک تمدن اسلامی باید یک دولت اسلامی داشته باشیم و برای کار باید از همه ظرفیت ها ی ادارات استفاده کنیم و همگام و همسو باشیم و برنامه ای را فدای برنامه دیگر نکنیم و وقت را تلف نکنیم.

 وی افزود: بهترین عبادت خدمت به مردم است، محبوبترین خدمت به مردم ،خدمتی است که شما به دنبال رفع حاجات مردم باشید نه اینکه مردم به دنبال شما باشند.

 سپاهی،تصریح کرد: تعزیرات نقش مهمی در یک شهرستان دارد و شهرستانی قوی عمل می‌کند که اداره تعزیراتش قوی باشد.

 وی ادامه داد: اداره بنادر و دریانوردی، می تواند در تامین آب شیرین شهرستان به مجموعه شهرستان کمک کند.

 فرماندار چابهارگفت :هر ساله در ماه رمضان ،گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد صورت می‌گیرد و مدیران ادارات و مردم را دعوت و تشویق به این امر خیر نمود.

 اوخاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال ،تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی دانشگاه‌ها باید کار جهادی انجام دهند و اشتغالزایی و فعالیت ها را افزایش دهند.

 سپاهی در پایان‌،یادآورشد: گردشگری در چرخه اقتصادی شهرستان بسیار موثر است اما فرهنگ شهرستان مهمتر از اقتصاد آن است پس گردشگری باید در راستای زمینه های فرهنگی، اعتقادی و مذهبی مردم شکل گیرد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 457484
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *