۰
معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

تعمیرات اساسی ۱۷ ساختمان عملیاتی و خدماتی در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور آغاز شد

عباس آذرپیکان گفت: ۱۷ ساختمان عملیاتی وخدماتی بندر چابهار در راستای مدیریت دارایی فیزیکی و افزایش بهره وری در بنادر استان سیستان وبلوچستان نوسازی می شود.
تعمیرات اساسی ۱۷ ساختمان عملیاتی و خدماتی در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور آغاز شد
عباس آذرپیکان؛ معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: پس از آسیب شناسی و مطالعات تعمیر و نگهداری، با توجه به فرسودگی و لزوم بازسازی و تعمیرات اساسی ساختمان های عملیاتی وخدماتی، پروژه نوسازی و مقاوم سازی  ابنیه بنادر چابهار با اعتبار قریب به ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی از مزایای اجرای این طرح، به ارتقاء وضعیت ساختمانهای عملیاتی و خدماتی بنادر شهید بهشتی، شهید کلانتری و کوی مسکونی، ایجاد بستر مناسب جهت افزایش بهره وری و ارائه خدمات با کیفیت و کمیت بیشتر با حداقل هزینه و استفاده از روش های نوین بهسازی اشاره کرد.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی استان با اشاره به قرارگیری این بنادر در حاشیه دریای عمان و اقلیم منطقه تصریح کرد: با توجه به تأثیر رطوبت هوا بر فرسودگی و زنگ زدگی تاسیسات و تجهیزات داخلی ساختمان ها لذا اجرای این پروژه ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به گفته وی بنادر برای ایفای نقش حیاتی خود در امور تخلیه و بارگیری در راستای صادرات و واردات و ترانزیت کالاها نیاز به ساختمان ها و تجهیزات پشتیبانی و خدماتی مطلوب دارند و ساختمان ها و تجهیزات دارای فرسودگی باعث پایین آوردن کمیت و کیفیت فعالیت های بندری می شود.

آذرپیکان با اشاره به تعمیرات اساسی ابنیه در جهت مدیریت دارایی فیزیکی و جلوگیری از رده خارج شدن، پایداری و خدمات دهی مطلوب، درباره نوع بازسازی ساختمان ها افزود: در این بازسازی ها از ورقهای موجدار PVC با روکش مخصوص و مقاوم در برابر تغییرات رنگ و خوردگی در سقف ساختمان ها، ساندویچ پنل با روکش آکروتایل برای سقف سوله ها، پنل های PVC نواری در سقف کاذب فضاها و مواد عایق رطوبتی نانو و همچنین استفاده از متریال متناسب با اقلیم و شرایط جوی منطقه استفاده می شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 456898
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *