۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار مطرح کرد:

تکذیب خبر سرقت کابل فیبر نوری در چابهار/ برخورد قانونی در انتظار ناشران اکاذیب و تشویش اذهان عمومی/ مشکل اختلال در ارتباطات مربوط به خارج از شهر بوده

فرماندار ویژه چابهار با تکذیب خبر سرقت کابل های فیبر نوری، مشکل اختلال در ارتباطات را در محدوده خارج شهرستان بیان کرد و به ناشران اکاذیب و تشویش اذهان عمومی هشدار داد.
تکذیب خبر سرقت کابل فیبر نوری در چابهار/ برخورد قانونی در انتظار ناشران اکاذیب و تشویش اذهان عمومی/  مشکل اختلال در ارتباطات مربوط به خارج از شهر بوده
رحمدل بامری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: وقتی موضوع قطعی خطوط تلفن و اینترنت در بندر چابهار رخ داد از همان ابتدا کار پیگیر این موضوع از طریق مخابرات مرکز ایرانشهر و همچنین مخابرات سیستان و بلوچستان به طور جدی و مدوام بودیم که پس از پیگیری و تلاش، مشکل برقراری ارتباطات حل شد که  از تلاش و پیگیری کلیه دست اندرکاران و مسئولین مربوطه قدردانی می کنیم.
 
 وی افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده وعنایت به اینکه برخی حواشی خبر موضوع سرقت کابل های فیبر نوری در چابهار در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، به شدت این مسئله را تکذیب می‌ شود.
 
وی تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد فرصت طلب، گروه‌ها و رسانه‌ها با پخش شایعات و اتهامات باعث ایجاد یک فضای بداخلاقی و بی‌اعتمادی شدند، این نشر اکاذیب در قالب سرقت کابل های فیبر نوری چابهار در فضای مجازی پخش شد که موجب سوء استفاده برخی ها و تشویش اذهان عمومی نسبت به عملکرد مسئولین در این حوزه و بعد از آن هجمه‌ها آغاز شد.
 
فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: تناقض آشکار آنها زمانی است که دریک متن اعلام میگردد سرقت در مسیرهای خارج از شهرستان و منتهی به چابهار انجام شده اما بعد از آن در متنی کوتاه مسئولین مربوطه مورد خطاب قرار میگیرند که این مسئله اگر تخریب نیست پس چرا  دوگانگی وعجولی افراد وجود دارد.
 
بامری اظهار کرد: با اینکه تاکید می شود نقص فنی و قطعی احیانا در مسیر و خارج ازشهرستان علت اختلال بوجود آمده یوم جاری بوده است اما بازهم سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.

 وی خاطر نشان کرد: ضمن پوزش از مردم عزیز و قدرشناس، هر شهروندی حق مطالبه گری دارد اما تشویش اذهان عمومی و تخریب یک مسئله مهم است که با افراد سودجو برخورد قانونی خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: به این افراد توصیه میشود قبل از انتشار صحت و سقم موضوع را بررسی نمایند و مراقب باشیم تا ایمانمان به سرقت نرود.
 
سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 456765
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *