۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

کشف 200 تن برنج اختفا شده در یک انبار چابهار توسط پاسداران گمنام اطلاعات سپاه/ با اختلالگران بازار بدون ملاحضه برخورد می کنیم

محمدعلی پوراحمدیان از کشف 200تن برنج اختفا شده در یکی از انبار های واقع در منطقه آزاد چابهار توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه خبر داد.
کشف 200 تن برنج اختفا شده در یک انبار چابهار توسط پاسداران گمنام اطلاعات سپاه/ با اختلالگران بازار بدون ملاحضه برخورد می کنیم
محمدعلی پوراحمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: سپاه شهرستان چابهار در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اختلال گران بازار موفق به کشف یک انبار اختفا شده برنج مربوط به يك تاجر و فعال اقتصادي در منطقه آزاد شد.
 
وی افزود: در این عملیات پاسداران گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه شهرستان چابهار با همكاري دستگاه قضايی، دادستان و بازرسان صنعت و معدن شهرستان ٢٠٠ تن برنج خارجي را کشف و این انبار پلمپ شد.
 
وی تصریح کرد: کارشناسان و بازرسان ارزش اين محموله کشف را ٦٠ ميليارد ريال بیان کردند.
 
فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: تخلف دوم این شخص بعد از اختفا برنج در انبار با توجه به کشفیات موجود، استفاده از برنج نامرغوب در کیسه های برندهای معتبر است.
 
وی ادامه داد: این کار شخص تخلف و جعل کالاهای مرغوب است که قطعا قانونی با این اشخاص برخورد خواهد شد.
 
پوراحمدیان خاطر نشان کرد: این اقدامات باعث اختلال در بازار و نارضایتی مردم می شود که سپاه شهرستان چابهار برای ایجاد آرامش و امنیت روانی مردم به طور شبانه روز در حال بازرسی برای مقابله با متخلفان است.

انتهای پیام/
 
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 456693
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *