فرمانده سپاه شهرستان چابهار خبر داد:

توزیع 600 بسته غذایی شب عید بین نیازمندان چابهار/ سپاه همچنان با تمام توان در کنار کادر درمان است

28 اسفند 1399 ساعت 7:46

محمد علی پور احمدیان گفت: 600 بسته غذایی به ارزش 450هزار تومان در آستانه شب عید بین نیازمندان و افراد بی بضاعت در چابهار توزیع شد.


محمد علی پور احمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در راستای بهبود معیشت مردم و با توجه به شرایط سخت کرونا در ادامه طرح کمک مومنانه، سپاه شهرستان چابهار 600 بسته غذایی بین نیازمندان و افراد بی بضاعت را در آستانه شب عید توزیع کرد.

وی افزود: این بسته های غذایی اقلامی شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی و ماکارونی به ارزش ریالی چهار میلیون و 500هزار ریال است.

وی اظهار کرد: تیم‌های حمایتی بسیج پس از شناسایی خانواده‌های نیازمند با استفاده از ظرفیت خیرین، بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی را تهیه و توزیع می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا تاکنون سپاه چابهار در کنار کادر درمان علاوه بر ضدعفونی کردن معابر و توزیع مواد بهداشتی، با لبیک به ندای رهبر انقلاب اقلام و بسته های گوناگون غذایی و بهداشتی را بین مردم نیازمند در قالب طرح کمک مومنانه توزیع کرده است.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه با سه رویکرد حمایتی با اهدای بسته‌های معیشتی، مراقبتی با هدف خدمت رسانی به افرادی که درگیر هستند و نیاز به کمک دارند و نظارت و اقدام به فعالیت خواهد کرد.

پور احمدیان خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران همچنان با تمام توان و قوا علاوه بر مردم در کنار سفید پوشان زحمت کش کادر درمان است تا بتواند با اقدامات موثر هر چه سریعتر بیماری کرونا را ریشه کن کند.


کد مطلب: 456509

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456509/توزیع-600-بسته-غذایی-شب-عید-بین-نیازمندان-چابهار-سپاه-همچنان-تمام-توان-کنار-کادر-درمان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir