۰
‌رییس بنیاد شهید وامورایثارگران چابهار، کنارک ودشتیاری خبر داد:

کاشت 35 اصله نهال ایثار به یاد شهیدان چابهار/ راه شهدا باید به نسل جوان انقلاب منتقل شود

ملیحه رضایی گفت: 35 اصله نهال درخت به مناسبت هفته منابع طبیعی و در آستانه روز شهدا با شعار <<غرس نهال ایثار، هرشهید یک درخت>> توسط مسئولین کاشته شد.
کاشت 35 اصله نهال ایثار به یاد شهیدان چابهار/ راه شهدا باید به نسل جوان انقلاب منتقل شود
ملیحه رضایی رییس بنیاد شهید وامورایثارگران چابهار، کنارک ودشتیاری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران در حاشیه  مراسم «غرس نهال ایثار» به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی بیان کرد:  در آستانه روز بزرگداشت شهدا و به مناسبت برگزاری «کنگره ملی لشگر فرشتگان تاریخ ساز، یادمان ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده» به یاد هر شهید، یک اصله نهال درخت در محل گلزار مطهرشهدای چابهار با حضور معاونت برنامه ریزی فرمانداری ویژه چابهار، علما و جمعی از مسئولین غرس شد.
 
وی افزود: دراین برنامه  مسئولین  تعداد 35اصل نهال به یاد تمامی شهدای شهرستان چابهار وکنارک  در محوطه کاشتند.
 
وی با بیان اینکه دین مقدس اسلام، اهل بیت (ع) و مقام معظم رهبری تاکیدات و توصیه های بسیاری در امر درختکاری و توجه به طبیعت داشتند، افزود: اهمیت نشان دادن به طبیعت و درختکاری یک موضوع مهم در دین اسلام بوده که همواره توصیه های زیادی به انسانها شده است و باید همه آحاد مردم به آن توجه خاص داشته باشند  از منابع مهم طبیعی کشور محافظت کنند.
 
رییس بنیاد شهید وامورایثارگران چابهار، کنارک ودشتیاری خاطر نشان کرد: ما ۳۵ اصله نهال درخت را به یاد همه شهدای گرانقدر که امنیت، اقتدار واستقلال میهن عزیزمان را مرهون خون پاک آنان هستیم را در گلزار شهدای چابهار غرس کردیم، تا در کنار مزارشان یابود سبز و ماندگاری باشد.
 
وی تاکید کرد: یاد و نام شهیدان به هر نحوه و شکلی باید همیشه زنده و جاودان بماند و در این شرایط حساس هجمه فرهنگی دشمن باید منش و راه شیدان دقیق و صحیح به نسل بعد انقلاب منتقل شود.
 
 
 
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 456478
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *