۰
در دومین روز دهه فجر:

پروژه های عمرانی شهرداری چابهار با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال افتتاح شد

محمد یونس حقانی گفت: پروژه های عمرانی شهرداری چابهار در زمینه اصلاح و ترمیم زیرساخت معابر، روشنایی و فضای سبز با اعتباری بالغ بر 3580میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
پروژه های عمرانی شهرداری چابهار با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال افتتاح شد
محمد یونس حقانی؛ شهردار چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری چابهار در دومین روز از ایام الله دهه مبارکه فجر با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار، نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار، اعضای شورای تامین، ائمه جمعه  و مسئولین ادارات به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه های عمرانی شامل عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی شهر(جدولگذاری و زیرسازی و آسفالت آماده سازی فضای سبز، تامین روشنایی و رنگ آمیزی)، اقدامات شهرداری چابهار در اراضی هفتاد هکتاری زیباشهر( زیرسازی،جدولگذاری و آسفالت بخشی از بلوار مولوی روانبد و‌محور شهید چراغ مکان)، زیرسازی و آسفالت معابر منطقه گارگاهی،  زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر (نبوت، سپاه،شهید صیاد۱۷،شهید مدرس ۵، حافظ ۲۲، جمهوری اسلامی ۱۶، شهیدفلاحی و کارگر، قدس ۷) ⁦ و⁩ اجرای جدول، کانال و کانیو جهت هدایت آبهای سطحی در شهر چابهار است.

وی بیان کرد: پروژه های عمرانی امروز شهرداری چابهار با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.


شهردار چابهار گفت: با بهره برداری از این پروژه ها عمده مشکلات سطح شهر در زمینه آسفالت و زیرساخت مهابر اصلی و فرعی رفع و حل شده است تا شهروندان در زمینه تردد کمتر دچار معضل باشند.

حقانی ادامه داد: در 6ماهه دوم سال شهرداری چابهار توانسته با همکاری شورای شهر اقدامات قابل توجهی را در زمینه اصلاح و ترمیم زیرساخت های شهری انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا در زمینه تردد شهروندان از معابر اصلی و فرعی شهر چابهار کمترین مشکلی وجود نداشته باشد.
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 456351
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *