۰

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری وارد چابهار شد

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و هیات همراه بعد ازظهر امروز چهارشنبه وارد فرودگاه چابهار- کنارک شد و مورد استقبال استاندار سیستان وبلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، فرمانداران و مسوولان محلی و قشرهای مختلف مردم قرار گرفت.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری وارد چابهار شد
به گزارش چهاربهاران، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و هیات همراه به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی، اشتغالزایی و صنعتی بعد از ظهر امروز وارد بندر چابهار شد و در فرودگاه گنارک مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، ائمه جمعه و علما و مدیران دستگاهی اداری و اجرایی شد.

رحمدل بامری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار در جمع خبرنگاران بیان کرد: معاون اول رییس جمهوری در این سفر ۲ روزه به سیستان و بلوچستان قرار است تا فاز نخست بندر صیادی تنگ را افتتاح و به بهره برداری برساند و از شهر جدید تیس، شهرک پتروشیمی، حاشیه نشینی، کارخانه‌های فولاد، مجتمع کشت و صنعت مکران  و  طرح توسعه بندر شهید بهشتی در شهرستان چابهار بازدید خواهد کرد.

وی افزود: دستور آغاز عملیات سه پروژه در این بندر توسط معاون اول رییس جمهور در این سفر برای تحولی شگرف در توسعه منطقه صادر می شود
و در پایان در نشست توسعه سواحل مکران برای بررسی برنامه های مهم جنوب شرق ایران شرکت می کند.

وی بیان کرد: این پروژه های مهم در اشتغالزایی و گسترش سواحل مکران تاثیر بسزایی دارد و باعث تحول خواهد شد.

 
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 456285
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *