۰
کارشناس مسائل سیاسی:

پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران به "عین الاسد" نمایش غرور ملی ما بود/ "بصیرت" محوری ترین مسئله برای ادامه دادن راه شهید سلیمانی

مجتبی قزاق گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران ابهت پوشالی آمریکا را در منطقه از بین برد و ترس وحشتناکی بین نیروهای پایگاه عین الاسد ایجاد کرد.
پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران به "عین الاسد" نمایش غرور ملی ما بود/ "بصیرت" محوری ترین مسئله برای ادامه دادن راه شهید سلیمانی
مجتبی قزاق در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: خبر  ترور ناجوانمردانه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی توسط بزدلان غربی مردم عزیز کشور ما و همه مردم آزاده  جهان را که هرگز ظلم ابر قدرتها را نمی پذیرند در سوگ و شوک بزرگی فرو برده بود که این داغ سنگینی عجیب بر قلب ها داشت.

وی افزود: اما  انتشار خبر خوشایند انتقام موشکی سپاه پاسداران با حمله به پایگاه بزرگ نظامی آمریکا در عین الاسد عراق در همان ساعت وقوع جنایت استکبار باعث شد تا داغ دل مردم شهید پرور ایران اندکی آرام گیرد و بر دل داغدارشان که در سوگ سردار دلها هستند، تسکینی شود.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: این حمله غرور ملی ما را در برابر قدرت پوشالی غرب به ویژه استکبار جهانی به نمایش گذاشت و مردم برای حمایت از این عمل تحسین بر انگیز غیور مردان سپاه پاسداران به خیابانها آمده و با شعارهای خود از این مردان بی ادعا و همیشه مخلص انقلاب و کشور قدردانی و حمایت کردند.
 
قزاق تصریح کرد: بعد از نخستین پیام مقام معظم رهبری به‌مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی که واژه انتقام سخت را مطرح کردند تا به امروز تفسیرهای مختلفی از آن صورت گرفته است و اینکه سردار سلیمانی متعلق به ملت ایران بود، به همین علت  صحبت از انتقام سخت است که چه‌زمانی، چگونه و با چه مختصاتی این انتقام سخت انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتقام سخت یکی از مطالبه مردم تا به امروز است و مسئولان، متولیان به‌ویژه نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی به‌دنبال انتقام هستند که این یک امر طبیعی است زمانی که به حریم شما تجاوز می شود پاسخگو باشید.
 
وی با اشاره به ادامه دادن مسیر و راه شهید سلیمانی گفت: بی شک پیمودن راه شهید سلیمانی بصیرت می خواهد که محوری ترین نکته ای است که مقام معظم رهبری اعلام فرمودند و گفتند: بصیرت یک موضوع تکراری نیست و جوهره، نماد و جلوه‌ای دارد که جوهره آن  از زمان حضرت آدم تا قیام مهدی موعود ثابت خواهد بود.

 وی افزود: تداوم بصیرت یکی از عوامل اصلی برای راهیابی به بهشت الهی است و در هر زمان، حرکت و حادثه ای جلوه و نماد خاصی دارد چه بسا مومنان و که از این نعمت برخوردار باشند اما همین اشخاص عوض شدن شرایط زمان و حوادث که متغیر می‌شود از بصیرت در وجود آنها دیگر خبری نیست.
 
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه هوایی عین الاسد که اصلی‌ترین و بزرگترین مرکز نظامیان آمریکایی در خاک عراق محسوب میشد، طبق اعتراف نیروهای آمریکایی مستقر در این پایگاه، قدرت موشکی سپاه و فرو رفتن این پایگاه را در هاله‌ای از ترس و وحشت توصیف شده است.

قزاق ادامه داد: این حمله موشکی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف داشته به گونه ای که برنامه های مختلف به تحلیل نتایج و جزییات این عملیات موشکی پرداختند و  با بررسی‌های بیشتر تعداد اصابت‌های دقیق موشک‌های ایرانی به این ابر پایگاه نظامیان امریکایی بیش از برآورد اولیه مشخص شد.

وی خاطر نشان کرد: نام شهید سلیمانی خطرناک تر از سردار سلیمانی برای جهان استکبار خواهد بود و همچنین طبق بیان مسئولین کشور این حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین الاسد حرکت اول در راستای انتقام سخت از دشمنان است و اذعان داشتند که انتقام سخت تنها در کلام ما نیست و آن را عملی خواهیم کرد.   

انتهای پیام/

 
 
 
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 456280
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *