۰

خط کشی ۹۷۴ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۹۷۴ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان با صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی اعتبارات در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.
خط کشی ۹۷۴ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران به نقل از ایسنا، ایوب کرد اظهار کرد: این اداره کل به منظور کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از اعتبارات این میزان خط کشی را به صورت امانی و با استفاده از توان اکیپ های فعال خود انجام داده است به طوری که در صورت اجرا شدن آن توسط پیمانکار ۷۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بود در حالی که اکیپ های امانی این اداره کل با صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی خط کشی محورهای استان را تنها با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال عملیاتی کردند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان نصب و بازسازی ۱۷۷ گاردریل، نصب ۲۵۰۰ عدد انواع تابلوهای اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی و همچنین و ساخت تعداد ۶۲ پایه های تابلو و چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات این اداره کل در ۹ ماهه سال جاری به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای عنوان کرد.
کرد افزود: همچنین نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های این اداره کل در این مدت اقدام به نصب و تعمیر چراغ چشمک زن سولار به تعداد ۳۲۰ عدد، ساخت و بازسازی ۱۱۲ متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمارو  اجرا شیار لرزاننده به طول ۵۰۶ کیلومتر نموده اند.
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 456229
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *