۰

پلمپ چهار مکان عرضه قلیان در چابهار / تعطیلی یک واحد آبفروشی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار از پلمپ و تعطیلی چهار واحد عرضه قلیان و یک واحد آبفروشی توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت خبر داد.
پلمپ چهار مکان عرضه قلیان در چابهار / تعطیلی یک واحد آبفروشی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی
عبدالرسول خدمتی؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد : صاحبان برخی از قلیان‌ سراها و قهوه‌ خانه ‌ها با وجود تأکیدات فراوان بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای همچنان به عرضه قلیان به مردم می پرداختند که این امر خطر شیوع ویروس کرونا در چابهار را بسیار افزایش داده است.

وی افزود: به منظور پیشگیری از انتقال و شیوع گسترده بیماری کرونا ویروس، عرضه قلیان در اماکن رفاهی و عمومی ممنوع است و براساس قانون با عرضه‌کنندگان برخورد جدی خواهد شد که در همین راستا چهار مکان عرضه قلیان که به صورت غیر قانونی فعالیت می کردند، با اخذ دستور قضایی پلمپ و غیر فعال شدند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار بیان کرد: طی بازرسی های صورت گرفته توسط بازرسین بهداشت محیط، یک واحد آبفروشی نیز به علت عدم رعایت پروتکل های پیشگیری از کرونا بعد از هماهنگی و اخذ دستور قضایی پلمپ شد.

خدمتی خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند درصورت مشاهده تخلفات بهداشتی در اماکن عمومی و کاری مراتب را به شماره تلفن‌ ۱۹۰ گزارش دهند تا پیگیری لازم از سوی کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای انجام شود.


انتهای پیام/
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 456047
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *