۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

دومین مرحله رزمایش پدافند دفاع زیستی سپاه چابهار برگزار شد

محمد علی پوراحمدیان گفت: بسیجیان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت در بخش بهداشت و درمان هستند.
دومین مرحله رزمایش پدافند دفاع زیستی سپاه چابهار برگزار شد
 محمد علی پوراحمدیان فرمانده سپاه چابهار در حاشیه برگزاری دومین مرحله رزمایش دفاع زیستی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران گفت: این رزمایش با هدف رفع آلودگی، ضدعفونی معابر و حواشی این شهرستان به منظور امیدآفرینی، حمایت نیروهای مسلح از کادر درمانی و دل گرمی مردم با همکاری ارگانهای دولتی صورت گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیجیان و پاسداران با روحیه ای جهادی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در میدان بوده اند افزود: اصلی ترین دغدغه ما، دفاع از مردم در برابر این ویروس است. امروز بسیجی ها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت در بخش بهداشت و درمان هستند و مردم ما همواره نشان داده اند که با اتکا به خداوند، اتحاد و همدلی در صحنه های مختلف حضور دارند.

فرمانده سپاه چابهار با بیان اینکه این رزمایش تا زمان نابودی ویروس کرونا ادامه دارد، گفت: 140 نفر در قالب 45 تیم وبا استفاده از  45 خودروی سبک و سنگین عملیات گند زدایی و ضد عفونی سطح شهرستان را انجام دادند.

پوراحمدیان خاطر نشان کرد: در این رزمایش حدود 55هزار لیتر محلول ضدعفونی در سطح شهرستان، اماکن پرتردد همچون بازار، مساجد،فرودگاه، معابر عمومی، بیمارستان و حواشی شهر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی استفاده شد و بیش از 700 مکان ضد عفونی و گندزدایی شد.


انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 455372
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *