۰
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

۴۳درصد پیشرفت فیزیکی مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان دشتیاری

محمود رضا ناصح گفت: ساختمان خیر ساز مرکز خدمات جامع سلامت روستای کیکسوچ شهرستان دشتیاری با پیشرفت فیزیکی ۴۳درصد در حال ساخت است.
۴۳درصد پیشرفت فیزیکی مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان دشتیاری
محمود رضا ناصح؛ مدیرعامل مجمع خیرین سلامت جنوب استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: ساختمان خیر ساز مرکز خدمات جامع سلامت روستای کیکسوچ شهرستان دشتیاری با همت خیر بانوان تهرانی، شرافتی و گلباز خانی نژاد با پیشرفت فیزیکی۴۳درصد درحال ساخت است.

وی با اشاره به مراحل ساخت این مرکز جامع خدمات روستایی افزود: این مرکز با زیربنای 444 متر مربع و به طورکامل خیر ساز می باشد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت جنوب استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ساخت این مرکز خدمات جامع سلامت تا ۶ ماه آینده به اتمام خواهد رسید و این مرکز باعث ارتقا سطح سلامت مردم در منطقه خواهد شد .

وی گفت: این ساختمان پس از اتمام ساخت و ساز جهت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایرانشهر تحویل خواهد شد.

ناصح خاطرنشان کرد: ظهور خیرانی که در عرصه‌های مختلف حاضرند از آنچه به زحمت به دست آورده‌اند برای نظام و رفاه مردم خرج کنند، نعمتی است که باید قدردان آن بود.

انتهای پیام/
 
 
 
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 455112
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *