۰
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های چابهار و کنارک:

بسته های بهداشتی ویژه جانبازان چابهاری توزیع شد

ملیحه رضایی گفت: بسته اقلام بهداشتی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا میان جانبازان70% شهرستان چابهار توزیع شد.
بسته های بهداشتی ویژه جانبازان چابهاری توزیع شد
ملیحه رضایی؛ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های چابهار و کنارک در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اقدامات مهم این مجموعه در حمایت از جامعه هدف ایثارگری و جانبازان شهرستان بیان کرد: رسیدگی و ارائه خدمات بهداشتی به جانبازان و ایثارگران در دستور کار قرار گرفته است و بسته های بهداشتی به دو نفر از جانبازان چابهار توزیع شد.
 
وی افزود: با هدف پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و همچنین تکریم ایثارگران بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی ویژه جانبازان تحویل شد.
 
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار ادامه داد: امور ایثارگران با نگاه ویژه معاونت بهداشت و درمان استان و همچنین اخذ مشارکت های انجام شده این مهم به صورت مرحله ای با اولویت جانبازان و والدین معظم شهدا در دست اقدام و پیگیری است.
 
وی تصریح کرد: همچنین به منظور حمایت از خانواده های شاهد و ایثارگر و آغاز ماه مبارک رمضان و با مشارکت های صورت گرفته تعدادی سبد کالایی شامل اقلام خوراکی مورد نیاز تهیه و درب منازل تعدادی از والدین شهدا و همسران شهدا و جانبازان تحویل شد.
 
وی خاطرنشان کرد: باید کرامت و جایگاه و شأن انسانی این عزیزان به بهترین نحو حفظ شود چراکه علاوه بر مسلمانی، دارای نشان ایثارگری هستند و ما وظیفه سنگینی در قبال این جامعه ایثارگران داریم.

انتهای پیام/
 
 
يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 454895
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *