۰

پیشرفت ۱۰۰ درصد توسعه چابهار پس از پیروزی انقلاب اسلامی/ رفاه، امنیت و آبادانی بلوچستان ثمرات رشادت ها و ایثارگری های جوانان این انقلاب

عبدالغفور ایرانژاد گفت: رفاه و توسعه بندر چابهار بعد از انقلاب اسلامی نسبت به قبل به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست به طوری که میتوان گفت ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته و با روند صعودی در حال آبادانی می باشد.
پیشرفت ۱۰۰ درصد توسعه چابهار پس از پیروزی انقلاب اسلامی/ رفاه، امنیت و آبادانی بلوچستان ثمرات رشادت ها و ایثارگری های جوانان این انقلاب
عبدالفغور ایرانژاد، نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: قبل از انقلاب شهر چابهار هیچ گونه امکانات رفاهی نداشته است به طوری که هیچ خدماتی به مردم داده نمی شد و توسعه ای وجود نداشت.

وی افزود: چابهار امروز با وجود بندر، منطقه آزاد، شیلات و طرح های در حال اجرا از قبیل فولاد، پتروشیمی، راه آهن، گاز و بسیاری از طرح های ریز و درشت به فاب اقتصادی کشور تبدیل شده است که هنوز جای پیشرفت دارد.

نماینده مردم جنوب استان در مجلس ادامه داد: قبل از انقلاب آب آشامیدنی مردم از چاه تامین می شد و حتی جمعیتی در این منطقه برای رشد و توسعه وجود نداشت ولی این امکاناتی که به واسطه انقلاب در منطقه به وجود آمده است باعث جذب و افزایش جمعیتی شده است.

وی تاکید کرد: بلوچستان امروز نسبت به گذشته به لحاظ علمی بسیار گسترده تر شده است به طوری که سواد و فراگیری علم و دانش در میان مردم بومی با نرخ ۱۰۰ درصدی استاندارد رو به رشد بوده و جوانان نخبه بلوچ حرفی برای گفتن دارند.

ایرانژاد تاکید کرد: مطمئنا زمانی خواهد رسید که تحریم های آمریکایی برداشته خواهد شد و تنها بندر اقیانوسی کشور تحولی شگرف در توسعه منطقه ایجاد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این رفاه و آزادی در کنار هم باعث شده تا مردم به صورت خودکفا و مستقل بعد از انقلاب به پیشرفت های مختلفی دست یابند به طوری که فرصت های اقتصادی، اجتماعی، دینی، فرهنگی و علمی نوید این مزیت کنونی می باشد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب: 454664
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *