استفاده از ظرفیت های چابهار برای سرمایه گذاری تجار بنگلادشی

13 بهمن 1398 ساعت 11:34

مجیب الرحمن گفت: سرمایه گذاری مشترك دو كشور ایران و بنگلادش حائز اهمیت است و استفاده از ظرفیت های چابهار برای سرمایه گذاری تجار بنگلادشی سودآور خواهد بود.


به گزارش چهاربهاران مجیب الرحمن، سفیر بنگلادش در ایران صبح امروز در بازدید از پتروشیمی چابهار افزود: روابط اقتصادی با كشوری قدرتمند مانند ایران می تواند به توسعه و پیشرفت بنگلادش كمك كند و لازم است فعالان تجارت و بازرگانی برای آشنایی بهتر از فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت های اقتصادی سفرهایی به دو كشور داشته باشند.

وی تاکید کرد: چابهار در زمینه پتروشیمی و طرح های صنعتی ظرفیت مناسبی دارد و بنا داریم با توسعه روابط ارتباط بیشتری با ایران به ویژه در چابهار داشته باشیم.

سفیر بنگلادش در ایران عنوان كرد: برای توسعه روابط تجاری، اقتصادی و سیاسی دو كشور از هیچ كوششی دریغ نمی كنیم و معتقدیم ارتباط با كشور ایران موجب توسعه بنگلادش خواهد شد.

سفیران، دبیران دوم و رایزنان بازرگانی سفارتخانه های پنج كشور افغانستان، پاكستان، تاجیكستان، بنگلادش و قزاقستان به همراه نمایندگان ۴۰ شركت بزرگ ایرانی برای شركت در نخستین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با محوریت صادرات در منطقه آزاد چابهار به این منطقه سفر كرده اند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454657

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454657/استفاده-ظرفیت-های-چابهار-سرمایه-گذاری-تجار-بنگلادشی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir