۰

استفاده از ظرفیت های چابهار برای سرمایه گذاری تجار بنگلادشی

مجیب الرحمن گفت: سرمایه گذاری مشترك دو كشور ایران و بنگلادش حائز اهمیت است و استفاده از ظرفیت های چابهار برای سرمایه گذاری تجار بنگلادشی سودآور خواهد بود.
استفاده از ظرفیت های چابهار برای سرمایه گذاری تجار بنگلادشی
به گزارش چهاربهاران مجیب الرحمن، سفیر بنگلادش در ایران صبح امروز در بازدید از پتروشیمی چابهار افزود: روابط اقتصادی با كشوری قدرتمند مانند ایران می تواند به توسعه و پیشرفت بنگلادش كمك كند و لازم است فعالان تجارت و بازرگانی برای آشنایی بهتر از فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت های اقتصادی سفرهایی به دو كشور داشته باشند.

وی تاکید کرد: چابهار در زمینه پتروشیمی و طرح های صنعتی ظرفیت مناسبی دارد و بنا داریم با توسعه روابط ارتباط بیشتری با ایران به ویژه در چابهار داشته باشیم.

سفیر بنگلادش در ایران عنوان كرد: برای توسعه روابط تجاری، اقتصادی و سیاسی دو كشور از هیچ كوششی دریغ نمی كنیم و معتقدیم ارتباط با كشور ایران موجب توسعه بنگلادش خواهد شد.

سفیران، دبیران دوم و رایزنان بازرگانی سفارتخانه های پنج كشور افغانستان، پاكستان، تاجیكستان، بنگلادش و قزاقستان به همراه نمایندگان ۴۰ شركت بزرگ ایرانی برای شركت در نخستین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با محوریت صادرات در منطقه آزاد چابهار به این منطقه سفر كرده اند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 454657
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *